10 Kasım 2008 Pazartesi

Hisli KeLeBeK

Merhaba
Bir süre yazamayacağım galiba…
Düğünümüz var haftaya
Ablamı evlendiriyoruz
Çooook uzaklara…
Buruk, hüzünlü ve ağlamaklıyım bu sabah
Düşündükçe daha da artıyor hüznüm
Neden ki??
Daha önceden de çook uzaklara gönderdik onu
Hem de her sene başında
Ama bu sefer farklı
Sanki bir daha gelmez, göndermezlermiş gibi
Artık başka bir ailesi daha olacak şimdi
Annesi babası kardeşleri…

Paylaşmak zoruma gidiyor belkide
Hayır kesinlikle değil bencilce…

Seni özleyeceğim ablam
Daha önceki seferlerde hiç birinde ağlamadım ama
Sanırım bu sefer ağlayacağım…

Ablam döndüğünden beri annemde olabildiğince vakit geçirmeye, kalmaya çalıştım, istedim ki çilek ve teyzesi birbirlerini çokça görsün; vakit geçirsin, ben ablamı çokça görmüş olayım...

Bu hafta da annemde olacağım sıksık, gelen misafirler, hazırlıklar…vs. düğün sonuna kadar yazamayabilirim

Hoşçakalın

7 yorum:

mummy dedi ki...

Canm Allah mutlu mesut etsin ablanı.Hayırlı olsun inşallah...Sevdiklerinden ayrı olmak onları senenin bazı zamanlarında kısacık günlerde saatlerde görmek çok acı veriyor bilirim ama Allah sağlık versin tüm sevdiklerimize...Hayat böyle napalım..Öpüyorum çileği...Sevgiler...

gülücüklerim benim dedi ki...

Allah hayırlı uğurlu etsin, canı sağolsun da dağlar ardında olsun, başka ayrılıklar vermesin.

SenaBera dedi ki...

Allah huzur ve mutluluk versin ablanın yuvasına, inşAllah ablanı istediğin sıklıkta görebilirsin...

tedarikmucize dedi ki...

Allah ablana evinde yuvasında huzur ve mutluluk versin. İki dünyadada birbirlerine hayırlı eş olsunlar.
Merak etme gönderirler :)))) Çok sık olmasada. Çok uzakta olmasından dolayı oda. inşallah gittiği yerde çok mutlu olur o mutlu oldukça sizde ferahlarsınız.

siyap dedi ki...

ablana mutluluklar dilerim.inşallah çok mulu,huzurlu bir evliliği olur.senin de duyguların çok normal eminim o da sen evlenirken aynı duygular içindeydi.
her şeyin bir çaresi bulunuyor umarım sık sık görüşürsünüz bir şekilde...
sevgiler...

aysarayı dedi ki...

üstteki yazıya aslında bu yorum...beni o yıllarda gezdirdin bir an da olsa...dersane ve okul günleri az eğlenceli değildi...bu en mutlu gününde (en kötü günü böyle olsun inş.) yanında olamadım,ve uzun bir süre de görüşemeyiz değil mi...(henien de ki çılgın ham. ve pizza yiyişlerimiz ne komikti bi an o geldi aklıma)...alakasız ama geldi işte...diğer yandan da sevdiği insanla mutluluk yolunda diyerek onun için çok seviniyorum...allah mesut bahtiyar ve iki dünyada eşi eylesin birbirlerini...mutluluklar..

AYSUN dedi ki...

Allah mesut etsin...