19 Nisan 2009 Pazar

Aşk gibi birşey...


Geleceğini ilk haber verdiğin günü hatırladım da birden…

Kalbimin hızla ve delicesine çarptığını, yüzümüm kızardığını alev alev yandığını hissetmiştim. Olmuştu, biz de seçilmiştik işte. Gökten bir meleğin evimizi şereflendirmesi için müjdelenmiştik. Ne mutlu!


Heyecanla beklemeye başlamıştım sonra. Her günü her anı geri sayarak senin geleceğin kucağımı ısıtıp, kokunu evimize, her yere salacağın günü özlemle beklemeye başlamıştım.
Uzun sürdü bu bekleyiş, çok uzun, her gün hazırlandık heyecanla, beklerken hayal ettik, sabırsızlandık, acele ettik…





“Seneye bugün bir bıdık gezecek etrafta, Anne! Baba! Diyecek inşaAllah” dedik birbirimize, düşünmesi bile heyecan mutluluk ise şayet, kendisi nasıl bir huzurdur dedik gülümseyerek…

Ve sen bir yıl önce geldin…

Evimizi şereflendirdin, yüreğimizi ısıttın..

Sen büyüdükçe bir şeyler dinginleşti sanki hayatımızda,

Ben daha sabırlı, daha müşfik oldum, sen akıllandın uslandın…

Bir yıl nasıl da çabuk geçti… Evet buradan bakınca ne de çabuk geçti, ama gaz sancılarıyla sabahın 4’üne kadar ağladığın o gece, ilk aşını olduğun ve kucağımda inleyerek ağladığın o gün, mamanı yedirebilmek için arkanda dolandığım vakitler, uykudan ve yorgunluktan bitap olduğum ama seni uyutabilmek için ayağımda saatlerce salladığım zamanlar, kolikden durdurak bilmeden ağladığın akşam 6 ile 10 arası saatler … onlar hiç de çabuk geçmedi kabul ediyorum. Ama işte annelik bu değil mi? Bana bu şerefi işte bu nazlarınla vermedin mi nasılsa geçip gitmedi mi?

Bu bir yıla sığdırdıklarımızın hangi birisini yazsam, anlatsam… ne desem de sözlerim düşündüklerimi; yazdıklarım ise söylediklerimi tam anlamıyla karşılamıyor.

Ama sen varsın,

Sen gerçeksin,

Sen aşksın!

Yanağını yanağıma dayadığımda, başını omzumdan kaldırmayıp uzun uzun ve sessizce bana yaslandığında her şey anlamını, ifadesini buluyor bende tam manasıyla...

Artık bir yaşında kocaman bir çocuksun çilek kızım :) kucağımdan inmeyi, dünyayı keşfetmeyi öğrendin, o kadar çok şey var ki önünde, tanıyacağın koca bir hayat…


Bu bir yılı elimden geldiğince sana iyi bir örnek, iyi bir anne olmaya çalışarak, elimden geldiğince seni iyi yetiştirmeye gayret ederek, çabalayarak geçirdim. Eksiklerim, hatalarım, yanlışlarım oldu elbette. Ama ben de acemiyim, sen bu dünyaya nasıl ilk kez geldiysen, ben de seninle ilk kez anne oldum, daha iyisi olmaya, seni daha iyi yetiştirmeye gayret edeceğim her daim. Dilerim Rabbim hep güzellikler yaşatsın sana, kötüyü de tanıyarak ama hep uzağında tutarak, durduğun yerde en güzel en hayırlı en özel işleri yapmanı, kıymetini bilen insanlarla karşılaşmanı nasip etsin, seni O’nun rızasına uygun hayırlı bir evlat olarak yetiştirebilmemizi, insanlara hep faydalı olabilmeni, yol göstermeni nasip etsin

Rabbimin izniyle hep bizimlesin


İstediğimiz gibi beklediğimiz gibi bir evlat oldun bize, hep öyle kalasın,


iyi ki doğdun, iyi ki varsın, hep var olasın…

23 yorum:

sinem dedi ki...

Doğumgününüz kutlu ve mutlu olsun. Allah daha nice yıllara hep beraber sağlık ,mutluluk ve huzurla hep beraber girmenizi nasip etsin. Öpüyoruz Çileği kocaman yanaklarından:)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, nice yaşlara inşallah.

reyhan dedi ki...

Allah hayırlı uzun ömür nasip etsin. çok duygulandım, kim bilir çilekçik neler neler hissedecek bu satırları okurken ;)

december dedi ki...

iyiki dogdun,rabbime sukur olsun seni bize gonderdi bizim minicik melegimiz,cilek kokulu kizimiz...
Rabbim uzun hayirli mutluluk dolu omur nasip etsin,anana babana vatanina hayirli bir evlat ve insan etsin seni...
sen cok yasa emi...

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Doğum günü yeni yaşı yeni yılı dolu dolu geçen yılı kutlu mutlu olsun doğduğunu haber verdiğin satırları döndüm okudum ne mutlu anne baba aile olmak harika bir hediye bize Tekrrar kutlu olsun sevgiler.

aysarayı dedi ki...

hem çilek hem de kelebek zamanı...her şey mevsimine uygun...çok çok öpüyoruz çileği,yeni ve ilk yaşına basması sevinciyle...

Hamarat Anne dedi ki...

way be kelebekcim,bizim bıdıcık çilek de 1 yasına erdi ha,Masallah masallah..

sarı saclarından operim,nice yıllara..

Esra dedi ki...

ne cabuk geçti vakit,1 yıl önce biz de seninle Çileğin dünyaya teşrifini bekliyorduk sabırsızlıkla:)
mutlu yıllar,hayırlı ömürler çilek bebeğe,ömrü boyunca hep güzellikler görsün inşaallah..

meleklerim ve ben dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun minik melek.
Mutluluk bir ömür boyu peşini bırakmasın inşallah.Amin.

Adsız dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun, Allah nice mutlu yılları birlikte yaşatsın.

Adsız dedi ki...

Mutlu yillar, hayirli bir omur dilerim. Dogum gunu resimleriniz cok sirin gorunuyor. Iyiki dogdun, anne ve babana evlat oldun, cilek...Enise

siyap dedi ki...

mis kokulu çileğin doğum günü kutlu olsun...
1 yaşında kocaman bir kız oldu artık.bundan sonraki değişimi çok şaşırtacak seni çünkü hemen bebişlikten çıkıp çocuk havasına giriveriyorlar.
uzun,sağlıklı,mutlu bir ömrü olur inşallah!
sevgileeer...

Siyah elma dedi ki...

İYİ Kİ DOĞMUŞ VE BU KADAR MUTLULUK VERMİŞSİN ÇİLEK. DAHA NİCE NİCE YILLARA İNŞAALLAH :)

eslem dedi ki...

maşallah maşallah abla da olmak ister şimdi :))
hayırlı ömrü olsun inşlh Rabbim sıratı mistakim de sabit kılsın ayaklarını ..
öpüyorum çok .

EHA dedi ki...

doğum güzünüz kutlu olsun.
sevgiler

zeynep dedi ki...

doğum günü kutlu olsun çilek kızın,
analı, babalı büyüsün
sağlıkla ve çok şansla büyüsün,
sevgiyle,

BEDİA KUKUL dedi ki...

mutlu, başarılı, sağlıklı, bol kardeşli-arkadaşlı bir ömür dilerim çilek kıza

SenaBera dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı, yıllara Çilekciğim...

hulofera dedi ki...

hayırlı evlat, hayırlı bir insan olarak nice yıllara inşallah canım.. öptüm ikinizi de :)

sühendan dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun çileğin...Demek bir yaşında artık.Dediğin gibi vakit hızla akıp geçiyor.Daha nice senelere sağlıklı,mutlu,huzurlu erişmesi dileğiyle...

Hacer dedi ki...

Allah güzel ve sağlıklı bi ömür ihsan etsin çilekciğe ailesiyle birlikte:) mucuk

KeLeBeK dedi ki...

güzel dilekleriniz ve değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim

mer dedi ki...

aşklarınla nice yıllara canım :)