9 Temmuz 2009 Perşembe

Papağan çilek

Bu aralar maşaAllah barekaAllah çilek ağzımdan çıkan pek çok kelimeyi anlaşılır bir sesle net bir şekilde tekrar ediyor ve bu konuda oldukça hevesli. Bazen bakıyorum baskalarıyla konusurken agzımdan cıkan kımı kelımelerı seçiyor ve tekrar edıyor anlamını bilmese bıle…

Babasının ısmını cok net bır sekılde soyluyor maşaAllah barekaAllah

Halasının ismini de.

Annemmmm diyor ustune basa basa. Ve de annecim diyor :) eriyorum sanki o anda. Elim ayağım kesiliyor düşeceğim sanıyorum. İçimde kelebekler ucusuyor sankı kıpır kıpır. Alıp ıcıme ıcıme sokasım gelıyor o da farkında tabii benı nasıl mest ettiğinin… ardı ardına kıkırdaya kıkırdaya tekrar ediyor.

Başına buyruk oldu ıyıce…

Dısarı cıkmaya gorelım pusetsız. Ya da bır alısverıs merkezıne gitmeyelim kazara. Elimi tutmamak için yırtıyor kendini çığlık çığlığa. 3 ay önce elimi bıraksa da ah kendi yürüse diye gözünün içine bakıyordum hanımın. O da tek parmağımdan dahi olsa tutmadan adım atmıyordu. Şimdi kollarını birbirine yapıştırıp sağa sola sallanıp çömelip kalkıp tutma bir yerimi diye basbas bağırıyor. Yetmiyor ben bu tarafa gitmek istiyorum diyerek her defasında benim onu götürmeye çalıştığım yönün aksine gitmek istiyor.

Arabaların altına kaçan kediler için durup kaldırımdan inip dizlerinin üzerine oturup arabanın altına eğiliyor. Belkı bıraksam emekleyecek hanımefendi.

Yeni bir şey giydiğinde nasılda farkına varıyor görülmeye değer. Önce eğilip üzerine bakıyor sevinçle dokunuyor kıyafeti okşuyor önce. Sonra aynanın karşısına geçip sağa sola sallanarak üzerini seyrediyor. Aynada kendisine bir cilveli tebessüm edişi var parmağımı ısırasım geliyor şaşkınlıktan.

İştahsızlık aynen devam. Artık kılo tartımı ıcın ne doktora ne saglık ocagına gıtmıyorum. Boyundan da haberım yok. Saglıklı mı saglıklı… gerısını onemsemıyorum.

Bir ayı geçti dort azısını da patlatalı... 10 dıslı bır canavar o artık

Kabızlıkta aynen devam.

Bizden son haberler bunlar…

6 yorum:

hulofera dedi ki...

kız mı kız işte.. yeni cici düşkünlüğü-sevgisi şimdiden başlamış :) Allah nazarlardan saklasın..

hulofera dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
siyap dedi ki...

şu ters tarafa gitmeleri çok zorluyor insanı gerçekten de neyseki atlattık biz o dönemi kısa süre sonra ayak uydurur sana da.
maşallah çilekçiğime de konuşmalar,ayna karşısında kırıtmalar...
sevgilerimizi gönderiyoruz...

sinem dedi ki...

Kelebek bizimkide kabizdi taki su içmeyi ögrenene kadar .su cok acaip iyi geliyor bence bolca su ver hazir havalarda sicak.Öptük cilegi resim de koysan arada pek iyi olacak .

Kıvır Anniş dedi ki...

:))) toprak da aynı nereye gitmesini sitemesem oraya gidiyor.bağırıyor zin vermezsem.ne istiyor diyenlere bizim istemediğimizi diyorum gülüyorlar.o kediler kısmı da aynı.o da aynı hareketi yapıyor.bunlar her yaşta aynı şeyi mi yapıyor nedir? :)

reyhan dedi ki...

gidilecek yönün aksine yönelme gibi bir katakulleyle amaca ulaşılır mı acep ;)

bence yutmaz Çilek bu arada (: