24 Eylül 2007 Pazartesi

Anne olmak ne kadar zor ve kutsal bır seymıs artık eskı hızlı ve zamanlamasız yasamımdan eser yok, tek yaptıgım atıstırmak, ardından mıdemı dınlendırmek (kusmamak ıcın buyuuuk bır gayret sarfetmek -derdın nefes al, evde gezın vs.-), uzanmak... parazıt gıbı yasıyorum resmen, canım sıkılıyor hıc bır ıse yaramıyorum, atıl bır haldeyım, eskı atom karınca halımden eser kalmadı, ıstedıgım seylerı yapamıyorum eskı calısmalarıma vakıt ayıramıyorum, av kopegı gıbı etrafı koklamaktan usandım

annem demıstı:
"karnına tohumu dustugunde bozuluyor agzının tadı ve taa sen ölünceye kadar gecmıyor"

8 yorum:

Esra dedi ki...

Ah iste... insan hamile oldugunu ogrendigi andan itibaren degisiyor hayati. Hele hamileligin son aylarinda oyle agirlasiyorsun ki kendini patates cuvalindan farksiz hissediyorsun.
Saglikli hamilelikler dilerim canim. Umarim yakinda mide problemlerin son bulur.
Esra

ruchan dedi ki...

Gerçekten zormuş , daha doğmadan hayatımızı bu kadar değiştirdi , doğduktan sonrasını hayal ediyorum da... Artık ona göre yaşayıp , herşeyi ona göre , onun için yapacağız...
Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Betül dedi ki...

Anenne ne güzel demiş...ay çok sevdim ben bu sözü..:)

AYSUN dedi ki...

Annenin dediği sözün üzerine başka birşey söylenmez sanırım...

Kuaybe dedi ki...

Ben genelin aksine "anne sözü"ne karşı çıkmak istiyorum müsadenle :)) Benim ağzımın tadı bozulmanın aksine oğlumun "tohumu içime düştüğünde" geldi yerine ve hala şeker şerbet içiyorum sanki hergün.. Letafeti, zahmetinin içinde gizli evlatların.. Bir gülüşleri ömre bedel.. Doğunca daha iyi anlayacaksın bunu inşaallah..

Ayrıca atıl değilsin ki sen.. En değerli varlığa yuvalık, korunaklık yapıyorsun.. Daha önemli iş ne olabilir ki?

KeLeBeK dedi ki...

hepinize teşekkürler güzel yorumlarınız için arkadaşlar...

kuaybecim aslında annemin kastettiği şey benim hep söylediğim, yani hiç bir şey eskisi gibi olmayacak, ağzının tadının bozulması ise bebeğinin, çocuğunun yaşamı boyunca kaşılaşacağı sıkıntıların anneyi de huzursuz etmesi. düşünsene acıkınca ağlayınca hastalanınca ne hale gelir bir anne, ha büyüdü dersin sorunları da büyür onunla beraber kocaaa adam olsa evlense bile halen onun için endişelenirsin artık sen sen olmazsın sadece çocuğun olursun :) sanırım annemin lafının altında bunlar gizli ama sen de haklısın onun varlığı bir gülücüğü bir öpücüğü dünyaya bedeldir, her ıstemeyen bıle ıyıkı dogurmusum dıyor sonradan

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sen çok büyük bir görevdesin şu an. bir mucizeyi taşıyorsun. rabbim sana kolaylıklar versin. mide bulantıların geçsin inşaallah.
annenin sözüne bayıldım :D

Filiz Morkoç dedi ki...

Benim bebiş senin bebişten 15 gün küçük ve ben de senin gibi hissediyorum.. Ev almış başını gidiyor ama bende tık yok, çabuk yoruluyorum, canım istemiyor.. Dolapta yemek yok, alışveriş yapasım bile yok... Yalnız değilsin yani, memnun oldum seni tanıdığıma...sevgiler. filiz.