22 Eylül 2007 Cumartesi

Uzun bir ara olmuş neredeyse bir ay kadar merak eden mesaj bırakan herkese çok teşekkür ederim zor bir süreçmiş bu hamilelik... geri dönüşü yok diyordum ya tamamen gerçekmiş :)
hım bir aydır olanları kısaca özetleyeyim bugun ıtıbarı ıle 12. haftaya girdim inanamıyorum ya 12 haftalık oldu çok değişik bir duygu, sanki olayların ortasında olan ben değilim sanki hamile olan bir başkası, ben dışarıdan film izler gibi izliyorum olanları, hala adaptasyon sağlayamadım, acaba bu kötü bir şey mi bebeğimi kucağıma aldığımda da aynı hisse mi kapılacağım yoksa...
doktor krizimi aştım sanırım, 3. doktorda artık karar kıldım, peki bunu farklı kılan ne oldu benim için, öncelikle ilk görüşmemizde kayınvalidem de vardı doktoru en çok o sevdi, sebep doktor hanım ilaç vermiyor :) evet evet yanlış duymadınız ilaç yazmayı tasvip etmeyen birisi, ilk trimsetrinde sana ilaç yazmayacağım dedi, (folik asit kullandığımı biliyor elbette onda bir sorun yok) yiyemiyorum lütfen vitamin dediysem de olmaz dedi bu dönem idare ediceksin, ikinci ziyaretimde mide sıkıntılarım vardı, ekşime yanma falan onlar içinde şurup yazdı elime verdi yalnızzzz iki hafta sonra kullanmana izin veriyorum demez mi!? e ben iki hafta önceden napıyım ki bu reçeteyi, bakıp bakıp rahatlıcak mıyım ama ama ama... kısacası fena vicdan yapıyor bebeğin için katlancaksın hesabı eh napalım :)
bu arada mide ekşimesine halis petek balı, zencefil çayı ve ayva tavsiye etti burdan duyurmuş olayım
geçen haftalarda en büyük sorunum hazımsızlıktı onu aştım elhamdulılah sıze de yöntemimi söyleyeyim: lokmalarınızı mümkün olduğunca çiğnemek... evet evet sakın bunu es geçmeyin çorba da çiğnenir mi demeyin, çorbanın şehriyelerini, sütlacın pirinçlerini dahi dakikalarca çiğnedim çok faydasını gördüm çabuk yoruluyorsunuz ama mideniz sanki hiç yememişsiniz gibi hissediyor
hazımsızlığı aştık, yanma ve ekşimelerde büyük oranda azaldı çok şükür, şimdiki sorunum sık acıkma, saat başı birşeyler yeme dürtüsü beni zangır zangır titretiyor, elim ayağım boşalıyor mide bulantısı başlıyor, hemen kalkıp bir yaş incir, ufak bir ekmek parçası, kek gibi bir şeylerle bastırmam ve ardından yemem gerekiyor ve bunu yaklaşık olarak 2 saatte bir yaşıyorum acaba bu normal mi acaba kendimi firenlemelimiyim (belki zayıf olmamın da etkisi olabilir) doktora sormam gerek...
önümüzdeki hafta sonu renkli utrason ve ikili test randevum var dualarınızı bekliyorum kendimi daha iyi hissettiğim sürece yazmaya devam edeceğim inş.
Bu arada halen annemin evinde kalıyorum evimden tiksiniyorum sanırım :(( lütfen geçsin artık bu aşerme dönemi ya ..!

7 yorum:

Esra dedi ki...

Bebegin hareketlerini tam olarak hissedene kadar sanki hamile degilmissin de film seyrediyormussun gibi hissedeceksin, cok normal. Bebeginin hareketlerini guclu sekilde hissedince anlayacaksin. :-)
Ama tam anlama isi bebegi kucaginda aldiginda oluyor. :-P

DERYA dedi ki...

bencede bebgın hareketlerını tam hıssedınce anlıyor ınsan onun degerını ve bır anda sirkelenıyor ınsan sasırıyor anlamlı oluyor hayat,uzun aralar verme bakıp bakıp gerı donmeyelım.bende kendı evımden tıksınmıstım ve sık sık gıt alısmaya calıs artık geceıcektır ama bıraz zorlanabılırsın bende cok zorlandım ama alıstım sımdı takma kafanı zaman cok cabuk gecıp gıdıyor.

Hamarat Anne dedi ki...

oo ben dogum yapcagım gun bile hiçbişiyin farkında değildim:p

Sevindim iyi haberlerine canım.

Umarım cabucak gecer bu donem de sen de hamileliğin tadını cıkarırsın.
Sevgiler:)

ruchan dedi ki...

Çok şükür bayağı bi düzelmişsin , sevindim valla senin adına... Darısı benim başıma inşallah...
Sevgilerimle:)

AYSUN dedi ki...

oooo o yavru bir hareketlensin bak hamile olduğunu nasıl hissedeceksin:) Bu arada biraz da olsa düzelmene sevindim. Herkese göre değişiyor bu aşermeler. İnşallah bu aydan sonra daha da düzelirsin...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

allah kolaylık versin sana. umarım biran önce düzelir ve hamileliğinin keyfini çıkarırsın.
o tiksinme bende hazır baklavaya karşı olmuştu :D

KeLeBeK dedi ki...

merhaba herkese,
evet ben de tekmelerını hıssettıgımde bırseyer olduguna ınanmaya baslayacagım sanıyorum sabahnurcum dogdugunda hee !? :)) way be o kadar da uzun surebılıyormus yani 3. ayın bıtlesıne 1 hafta kaldı sabırsızlıkla "sıp dıye kesılıyor sıkayetler" dıyen arkadaslarıma ınanmak ve bu duyguyu yasamak ıstıyorum