28 Ağustos 2007 Salı

Hafta sonu epey rahatsızdım oyle kı ıstahsızlığın verdiği halsizlik, açlıktan ve birşey yiyememekten kaynaklanan bulantı gözlerimi karartıyordu, eşim saolsun "pazar günü çalışmayacağım seni gezdireceğim" dedi ama ne mümkün, hava almak için çıktığımız yarım saat burnumdan geldi yolların hiç bu kadar kasisli olduğunu farketmemiştim önceden, çalkalanmaktan ve sıkıntıdan kan ter içinde kaldım, aman dedim eve götür beni, zavallı iyilik etmeye çalışıyordu halbusem ki, o da bana nasıl davranacağını ne yapacağını şaşırdı kaldı...

eve geldiğimizde annemler gelmişti, etrafı toparlamış annem saolsun, mutfaktan içeri adımımı atamadığım için herşey darma duman (bütün mutfak burnuma kokuyor adeta), bir evi çekip çevirenin o evin hanımı olduğu işte böyle zamanlarda belli oluyor, bir de ben bazı konularda fazla hassasım sanırım, (titiz değilim ama) mesela makineme bulaşıklar yanlış yerleştirilmemeli, hele temizler yanlış dolaplara asla dizilmemeli, bu sabah mecalsiz bir şekilde onları da düzelttim ya helal olsun bana...

pazar günü ablam bana bir serum daha taktı (ablam eğitimine devam etmekle birlikte şu an pratisyen hekim), ne iyi şeymiş şu serum, Allah keşfedenlere iyilik yazsın, gözüm açılıyor çok şükür, en azından evde gezinebiliyorum ve bulantım olmuyor ve en güzeli birşeyleri tiksinmeden yiyebilmek, harika bir duygu...

doktor arıyorum kendime, (Avrupa yakasında olsun, özel olmasın uğraşamam onunla, çok uçuk ücretli de olmasın mümkünse) iki doktora gittim ikisini de beğenmedim, ilki hele, çok genç biriydi belki de bekardı, tebrik ederim hayırlı olsun der bi insan, görüyosun genç bir insanız, ilk bebeğimiz, heyecanlıyız, insan azcık sıcak davranmaz mı ııh, ikincisini de beğenmedik bakalım hala araştırıyoruz.

dün bir ara elektrikler kesilmişti tekrar geldiğinde sanırım voltaj az ya da fazla geldi, buzdolabımın birşeylerini bozdu, başladı yanık yanık kokmaya, hemen kayınvalideme haber verdim, geldiler baktılar yok kızım birşey kokmuyor sana öyle gelmiş dediler neyse geceyi öyle geçirdik. sabah kahvaltılık bir şeyler atıştırayım dedim dolabı bir açtim ağır bir kablo yanığı bütün yiyeceklere sinmiş, bu sefer kayınvalidem de kokuyu aldı (ya demiştim ben ince koku alıyorum işte) üst buzluğu bir açtık ki ne görelim, herşey erimiş! bütün etlerim çözülmüş, sinirden ağlıyacaktım, hepsini boşattık, bir iki komşulara dağıttık, bir kısmını kayınvalidem aldı birazını da kardeşim geldi anneme götürdü, -aman iyi oldu uzun zamandır buzluğu boşaltmamıştım:)- bakalım bugün servisten gelecekler inşaAllah götürmelerine gerek kalmadan hallederler, ya da kimbilir üretim hatası çıkarsa değiştirirler, mikrodalgam da aynı marka ve bozulduğunda üretim hatası diyerek bir üst modelle değiştirmişlerdi :))

15 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Hamilelerin ve hamile bile olmasak benle senin :) burnu yanılmaz :)

KeLeBeK dedi ki...

:))

yine ne hatırladın bakimm benim güçlü hafızalı arkadaşım... :)

Hamarat Anne dedi ki...

:) gecen yaz da benim buzdolabı bozulmustu,Allahtan gelip tamir ettiler,gitmeisne gerek kalmadı..

ben hamileyken hiç byle olmadım, seni okudukca sukrediyorum:))

Allah yardımcın olsun..

Kuaybe dedi ki...

Benim de buzdolabımla başım dertte.. Daha geçen hafta tamamne boşaltıp temizledim, bugün yine arkası bir parmak kar yaptı !!Deliricem yaa, normal bu sıcaklarda diyorlar ama benim - hele de Yusufcukla- o dolabı defalarca boşaltıp temizleme lüksüm yok..

Neyse yaa, dolabı boşverelim, gerçekten ağır geçiyor senin hamileliğin.. Allah yardımcın olsun.. Benim tahminim kızın olacağı yönünde, biraz nazlı da bu bebiş, ondan diyorum :))

KeLeBeK dedi ki...

sabahnurcum kimseleerden böylesini işitmemiştim çok dua edin bana,

kuaybecim sıksık kar yapması aslında bir problem aslında, istersen servisi arayıp bi danış, sahi öyle mi diyorsun kız olurken mi böyle olur yoksa :))

AYSUN dedi ki...

Ayy canım yaa ne kadar zor geçiyor hamileliğin. Ben de şükrediyorum seni okudukça. Ablam da aynı senin gibi bir hamilelik geçiriyor:( Çok zorr çookkk...

Minik Patikler dedi ki...

Hamileyken çok zorluk çekenlerin Allah korusun kansere yakalanma riski azalıyormuş. Hangisine unuttum, göğüs kanseriydi sanırım.

KeLeBeK dedi ki...

saolasın aysuncum bılgısayara bakmak bıle mıdemı kaldırıyor napcagımı sasırdım :(

minik patiklercim, vallahi şikayet etmemek için gayet gösteriyorum ilerde birşeylerin iyi geçeceğini umarak kendimi tesselli etmeye çalışıyorum kendimi bi iyi hissetsem neler yazcam :(

AYSUN dedi ki...

Canım ya mp çok kötü geçiyormuş günlerin:( Allahım yardımcın olsun...

Adsız dedi ki...

Canım konu ile alakasız bir yere yorum yazdım ancak kemoterapi tedavisi gören bu arkadaşa lütfen destek verelim


http://www.edasuner.com/cerrahpasa-hastanesine-devincigim-araciligi-ile-tam-destek/

Adsız dedi ki...

insallah hayirlisiyla kavusursun bebegine hamileleik zor zanaat FILIZ

Adsız dedi ki...

selam bende 9. haftadayım ve bulantım var, bazen açık hava bile kokuyor bana, seni çok iyi anlıyorum. ben evlenince avrupa yakasından anadoluya geçtiğim için doktorum orda kalmıştı. ben memnundum fakat yolladığım bi arkadaşım memnun kalmadı, oturdugun semte yakınmı bilmem ama bahçelievler jfk'da nadide hanım.
Allah yardımcın olsun
linda

Kuaybe dedi ki...

Menarcım, inşaallah iyisinidr.. çok merak ettim gerçekten..

Minik Patikler dedi ki...

Kelebek annesinde, akşama kadar kusmuş zavallım şimdi yatıyormuş..

ruchan dedi ki...

İnşallah herşey yolundadır... Uzun zaman oldu yoksunuz...