19 Ağustos 2007 Pazar

biber çekirdeğim

Bir günlük neden tutulur, neden düşünülenler kaydedilip paylaşılmak istenir, bir şeylere sevinir ve bazen bu sevincin bilinmesini isteriz, bazen çaresiz kalır deneyimli birinden yardım isteriz. güzel şey paylaşmak, umarım benim de paylaşımların ve tarihe düştüğüm notlarım güzel olur...

aslında sanal aleme değil de bir küçük ajandaya not tutmak istedim, başladım da yazmaya, ama devamını getiremedim, yukarıda saydığım sebepler belki de bir blogu daha çekici kıldı...

şaşkınım, heyecanlıyım, acemiyim ve henüz ne hissettiğimi de bilmiyorum, işin en başından sahip olduğum endişeler şu an her yanımı kaplamış durumda, acabalarla dolu bir zihin, acaba doğru bir karar mı, acaba biz anne-baba olmaya hazır mıyız, dünyaya bir bebek getirip onu hakkıyla büyütmek için ehliyet kazandık mı?? ya hayırlı bir evlat olmazsa, ya sağlıklı doğmazsa, Allahım bu korkularla yaşamak ne kadar zor, ruhumu teskin etmek zorundayım, sağlıklı düşünmeliyim, tevekkül etmeliyim...

ama sonuç aynı, ben... korkuyorum...


bir biber çekirdeğinin hayata tutunma hikayesi :)

5 yorum:

Hamarat Anne dedi ki...

canım benim tebrik ederim: ) insallah tecrubelerimle yanındayım :)

opuyorum vira bismillah diyorumm :)

KeLeBeK dedi ki...

teşekkür ederim arkadasım!! ben de ınan sızın tecrubelerınıze guvenıyorum :)) sımdıden hamılelık surecını bloga almıs arkadasların ılk donem sayfalarına düştüm bile :))

mandalina dedi ki...

benim tecrübelerim yok bu konuda. siz benden önde gidiyorsunuz :)
ama dualarımla yanınızda olabilirim sanırım ;)

KeLeBeK dedi ki...

en iyisini yaparsın mandalinacım :)) en ihtiyacımız olan şey dua, teşekkür ederiz Rabbim hepimizin yardımcısı olsun

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çocuğunuz çoktan oldu galiba. Allah analı babalı büyütsün efendim...