19 Mart 2009 Perşembe

11 aylık çilek

Ayına bir ay kaldı
Heyecan dorukta…

Çilek her gün biraz daha büyüyor. Haftadan haftaya görenler, bir haftada ne kadar değiştiğinin farkına varıp hayretle dile getiriyorlar, maşaAllah barekaAllah, seviniyorum tabii, bir yandan da buruluyorum.

Çilek bu hafta, mantar ve bezelye yemeğinin tadına baktı ve beğendi maşaAllah, makarna çeşitlerinden de boncuk makarnayı denedik, onu da afiyetle yedi maşaAllah barekAllah…

biz yarın bebecik görmeye gidiyoruz, MP ikinci kez teyze oldu, hastanede gördük tatlı bebeği, ama sevip koklamaya fırsatımız olmadı, yarın mıncık mıncık severiz artık :) özledim yenidoğan görmeyi :)

çileğin anneannesinin evinde favori köşesi, bu çiçeğe bayılıyor. Bu çiçek üzerinden “elleme” sözcüğünün ihtisasını yapıyor kendisi.

Bir de bu aralar işaret parmağını uzatıp hayret nidaları ve çığlıkla “aaaaa” diyor, bayılıyorum :)

Tedarik mucize mucizesine kavuştu rabbimin izniyle, heyecanlı, güzel bir yol onu bekliyor şimdi! Ne mutlu sevgili arkadaşıma, inşaAllah en hayırlı şekilde, sağlıkla kavuşur mucizesine…


6 yorum:

siyap dedi ki...

11.ayı kutlu olsun...hadi bakalım o da artık koccaman bir kız çocuğu oluyor.
kelebekçim ya neredeyse 1 yıl olmuş demek,nasıl da her gün bakıyorduk acaba doğum yaptın mı diye :))

nice sağlıklı,mutlu aylara,yıllara inşallah!bu arada tüm yazdıkların için de çileğe kocaman bir MAŞALLAH BAREKALLAH!

sevgileeer...

sinem dedi ki...

Afferin Çileğe Annesi bak artık Çilek'ten bahsederken hep mutlusun biraz çilel bir bebek olsada büyüdükçe seni her hali sevindirmeye başladı. Maşallah yavruma ,hep böyle gider inşallah...

aysarayı dedi ki...

ben hatırlıyorum bu köşeyi,ahşapları tanıdık geldi..

maşallah çilek çiçek olmuş...bi de cemalini görsek....

aysarayı dedi ki...

mimlendiniz:))))))

BEDİA KUKUL dedi ki...

NE GÜZEL BİR KAFA O ÖYLE, KÜÇÜK KEDİCİK,TAM SEVİLMELİK,ÖPÜLMELİK VE DOYASI SARILMALIK...

Siyah elma dedi ki...

MAŞAALLAH.. EN SEVİMLİ DÖNEMLERİ ŞİMDİ. :)