1 Mart 2009 Pazar

Birkaç gündür her şey çok farklı…

Çileğin varlığı daha güzel daha bir anlamlı…

Çilek bir iki gündür içimi ürperten, kulaklarımdan kalbime ılık ılık bir şeylerin akmasına sebep olan bir şey söylüyor…

Duyduğumda ağlamak, onu kucağıma alıp, göğsüme sıkı sıkı bastırıp öpüp koklayıp “canımın içi!” diye haykırmak istediğim bir söz bu…

Çilek üzerine basa basa uzata uzata “annn-neee” diyor…

Allahım bu ne kadar güzel bir kelimeymiş böyle!!

Her söyleyişinde ağzını yüzünü öpüp öpüp koklamak, bir kez daha söylesin diye gözünün içine bakmak beklemek…

Bilmiyorum ne kadar bilinçli söylüyor ama benim için onun ağzından bunu duymuş olmak bile yetiyor.

Canımın içi, güzel kızım benim!

Bu günü nasip eden rabbime şükürler olsun…

10 yorum:

BEDİA KUKUL dedi ki...

çocuklar ilk baba derler sözde ama benim büyük oğlumunda söylediği anlamlı ilk sözcük anne idi. sonrada babasından alışıp annesi demeye başlamıştı çünkü her iş için "annesi altı değişecek, annesi üstü kirlendi..."diyen bir babamız var...adımın annesi olduğunu sanıyordu yavru kuşum

Adsız dedi ki...

Hadi hayırlı olsun. Çok güzel bir his olmalı gerçekten de. :)

Adsız dedi ki...

Tabi ki bilinçli söylüyor:) Canım beniim:) Hastayken çok acıtıyor o anne demeler, yalvarır gibi. İnsanın içini tutuşturuyor:S Sair zaman da çoşturuyor, katılıyorum;)

Adsız dedi ki...

Cok sevindim kelebek ,bencede bebek ilk anne demeli .Anneler her sıkıntıyla boğuşsun sonra babalar işin kaymağına konsun .Darısı başıma. Bu arada özel bir soru sorsam,çilek kaç kg.istersen özelimede yazabilrsin snm76@mynet.com .daha mutlu haberlerde görüşmek üzere....

Esra dedi ki...

"anne" bu kadar mutlu ettiyse seni,"anne seni çok seviyorum"cümlesi kim bilir ne kadar havalara uçurur seni:)Maşaallah çileğe,Çok güzel duygular gerçekten de,katılıyorum sana:)

Siyah elma dedi ki...

edn kıymetli, en özel anlar... Bugünlerin kıymetini bil Kelebek bence :) İlerde 'anne, bunu ittemiyooom' diye tutturmaya başlıyorlar.

Filiz Morkoç dedi ki...

Evet evet biliyorum ben de o kelimeyi duymanın kalbini nasıl erittiğini.. Benim oğlumda yeni başladı..

sühendan dedi ki...

mAŞALLAH erken başlamış söylemeye.Baba kelimesini söylüyorlar da anne biraz geç söyleniyor.Ne mutlu sen de bu mutluluğu tattın.Allah tatmayanlara da tattırsın.

Adsız dedi ki...

maşaallahh :) seni okudukça ben de anne olmak istiyorum :))

mummy dedi ki...

Gözün aydın canım:))Allah nice güzel günlerini göstersin..
Sevgiler..