27 Mart 2009 Cuma


Biz geçen hafta parka gittik, salıncağa bindik deliler gibi çığlıklar attık sevinçten, salıncak her havalanıp geri geldiğinde çıldırdık, bayıldık, bayıldık; mest olduk...

Bu aralar fikren ve zihnen büyüdüğünü gün be gün daha iyi anlıyorum çileğin... gel gel yapıyoruz, evden çıkanın arkadasından her iki elimizi de çılgınlar gibi sallıyoruz, kapı çalınca "aaa" diyerek kapıya doğru süratle emekliyoruz.

Sıcağı biliyoruz, ufak bir değmede eli kızardı su topladı bebeğimin, cıs sıcak deyince hemen geri çekiliyor şimdi.

Mikrodalganın delisi, önüne geçip tuşlarına basıyor dakikalarca. alamıyorum başından bir türlü.

Eline ne geçirirse, perdenin ucu, örtü, tşört, bebek bezi, yüzüne kapatıp açıp bize "ceee" yapıyor :)

Bu hafta brüksel lahanası ve nohutun tadına baktık, tepkiler iyiydi elhamdulillah...

Yürümekten eser yok bu arada...


Küsmeyi de öğrendi benim bıdığım ve dahası kıskanmayı da...

Geçen sabah kahvaltı da zeytin tabağına defalarca uzanıp sonunda avuçlayınca babam "hett" diye bir kızıverdi, kızmaz olaydı, dudaklarını büküp bir ağladı bıdığım, ardından tam 15 dk babama hiç poz vermedi, babam sürekli seslendi kucaklamak istedi, "ııığğğ" diyerek kaçtı hep. sen misin bana kızan hesabı :)


Sonra inanılır gibi değil, görmeye gittiğimiz bebeciği kucağımda istemedi, ben de akıl, almışım bebeği kollarıma, aynı çileğe seslenir gibi aynı sözlerle seslenip seviyorum, yavrucuğum da yerde oyun kartlarıyla oynuyordu, benim her sesimi duyduğunda ona seslendiğimi zannedip kafasını kaldırıp bakıyordu, baktı ki sözler ona sarfedilmiyor, ağlaya ağlaya geldi, kucağıma çıktı ve tıpkı bebeği yatırdığım gibi koluma yattı tam 5 dakika...


Söyleseler inanmam, şok oldum kaldım, sen ne kadarlık insan oldun da, annenin başka bir bebekle ilgilendiğini farkedip kıskandın benim canım kızım!!

11 yorum:

Adsız dedi ki...

bence şu sayfanızı bir düzeltseniz çok iyi olacak.Çok sıradan ve itici.Template ayarlaması yaparak güzel bir dizayn oluşturabilirsiniz.Sayfanızı açınca okumak ister herkes.Böyle olunca okumadan kapatasımız geliyo.
Ayşen

KeLeBeK dedi ki...

merhaba ayşen,
sayfanın sade olması özellikle tercihim, değiştirmeyi şimdilik düşünmüyorum, fikrin için yine de teşekkürler

Siyah elma dedi ki...

MAŞAALLAH ÇİLEK BÜYÜMÜŞ :)
ASLINDA ÇOCUKLARIN OYUNCAĞI OLDUĞUMUZU GEÇ FARKEDİYORUZ. ONLAR NE DESE O OLUYO BANA KALIRSA. AMA BİZ TERSİNİ DÜŞÜNÜYORUZ SAF SAF :)

Zülalin Dünyası dedi ki...

OOO kelebek bu kız iyice büyümüş cenım ya ,yakında istemeye gelirlerse hiç şaşırma :)Şaka bir yana ağladı gazı vardı,yiyordu-yemiyordu derken 1 koca yılı deviriyorsunuz. Allah ağzınızın tadını bozmasın.Hep böyle mutlu ve sağlıklı kalın.

december dedi ki...

ahhhh kuzucummm annesinide kiskanirmis benim bidigim,prensesimi uzme annesi.bakma baska bebeklere aaaa...
parktaki haline ise inanamiyorum.cok buyudu cokkkkk masallah barakellah cilege...

aysarayı dedi ki...

ne güzel önü emniyetli salıncaklara binmiş...biz de gelelim istanbullara biz de bindirip salliicaz aslıyı...

burundan aşağısı sana benziyor kelebek..bi de yukarıyı görseydik....hele çenesi felan tıpkı sen..maşallah..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Kocaman abla olmuşta, parkada gidermiş aman da aman:) Bak seeen birde kot pantolonda giymiş:) Maaşallah maaşallah...

Demek şimdiden başladı kıskanmalara oy oyy kıyamam.

mummy dedi ki...

Ah o gamzeli çenesine bi öpücük konduruver kelebekçim benim için..O dudak büzüp ağlamalar bizim de favorimiz canım.Azıcık yüksek sesle söylemeyegörelim 'Hayır kızım'ı..Dudak büzülmeye gözler yaşlanmaya hazır bekliyolar..Abla oldu bizim bebeişler canımcım o kadar nazları olsun napalım:))

siyap dedi ki...

ayy canım benim,kıskanmayı da bilirmiş.
yeni yeni şeyler keşfetmiş çilekçik daha nicelerine,aynı sevinç çığlıklarıyla inşallah!

sevgileeer...

firdevs dedi ki...

kiskanc cilek :)))