23 Ekim 2007 Salı

Bu aralar hızlı acıkmaya başladım, çok da yemiyorum aslında ama sık acıkıyorum, midem birden bire kazınmaya başlıyor ve bulantı yapıyor, hemen atıştırmam gerekiyor, anlamıyorum bir saat içinde yediklerim nasıl da eriyiveriyor, sanki hiç yememişim gibi midem birden bomboş...


Geçen akşam yine bir açlıktır bastırdı, canım da bir mantı çekti nasıl ki... paşaya tutturdum ben mantı istiyorum diye, ama ev mantısı olacak, öyle makine işi soya fasulyelisi istemem, illa ev mantısı :)) sağ olsun paşam akşam vakti çıktı, aramış taramış yufkacıları, bulmuş mantıyı, getirdi ben de afiyetle pişirip yedim :)


9 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Aaaaa ayıp bacım ayıp biz bu saatte nerden bulalım yufkacı?

KeLeBeK dedi ki...

:))
sen bulursunnnnn :))

Adsız dedi ki...

Mantı da mantı ama yaaa. Oldu mu şimdii:P Latife, latife. Afiyet olsun:)

eslem dedi ki...

aferin sana yap nazını :)))

AYSUN dedi ki...

ohh afiyet bal şeker olsun:):P

ruchan dedi ki...

aynen benim de senin gibi midem kazınıyor... o da bulantı yapııyor hemen bişey yemem lazım böyle olunca ... ama iştahım biraz olsun düzeldi çok şükür :D

KeLeBeK dedi ki...

Dilediklerimize, istediklerimize canımızın çektiği şeylere erişebilme gücünü bizlere bahşeden Rabbime hamd olsun...

♥ KNITTING ART dedi ki...

CUMHURİYET BAYRAMI,
Bayramımız Kutlu, haberleriniz
"hayırlı" olsun... Ayrıca da
"afiyet olsun" - ne güzel bir paylaşım bu? Sevgilerimle-Mine

KeLeBeK dedi ki...

merhaba mine hepimizin bayramı kutlu olsun sitemi ziyaret ettiğin için de ayrıca teşekkür ederim