3 Ekim 2007 Çarşamba

Merhaba,
Bugün kendimi daha iyi hissediyorum mide yanmalarım ve ekşimeler geri döndü, doktorun yazdığı reçetedeki rennie şurubunu almamayı düşünmüştüm şikayetlerim geçtiği için, ama şikayetlerin geri dönmesi ile birlikte şurubu alıp kullanmaya başladım ilk gün başarısız geçti zira hem aç hem tok alınan vitaminlerimi ve antireflü şurubunu kusmak zorunda kaldım bugün ise mide yanmasına daha fazla tahammül edemeyerek şurubu içtim, içinde çikolata ve nane esansı var ağzınızda uzun süreli bir tat bırakıyor, keşke tablet olanlarını yazsaymış doktor.
dün akşam paşamın amcasına iftara davetliydik oruçlu olmasam da artık evde oturmaktan fena halde daraldığım için sevine sevine gittim, 5:30 da evden çıkmamıza rağmen köprü aşırı gittiğimiz yere saat 8 de varabildik Allahım o köprü trafiğini hergün hergün çeken insanlara akıl fikir ve sabır ver, ne kadar sıkıntılı stresli bir 2:30 saatti öyle, arabadan inip yürümek istedim çünkü yürüme hızından daha yavaş ilerledik
iftar sofrası çok güzeldi, yengemiz çok maharetlidir maşaAllah mükellef bir sofra donatmıştı bizlere, günlerdir yemediğim kadar çok yedim korka korka (midemin ne tepki vereceğini bilmediğimden tabiiki) pek çok şeyi de tadamadım, sofradan kalktıktan iki buçuk saat sonra hem aklımda kalan içli köftenin hem de midemin gurultularının eşliğinde mutfakta ufak bir atıştırma daha yaptım, sonuç rahat ve huzurlu bir mideyle sabaha kadar deliksiz uyudum
sanırım ben önümde hazır süslü sofralar gördükçe iştaha geliyorum, yoksa canım birşey çekmiyor ve kendime yemek hazırlama konusunda zırnık girişimde bulunmuyorum
haftaya bayram, ne çabuk geçti bu sene Ramazan, sanki her sene daha da hızlanıyor, oruçta tutamadığımdan hiç birşey anlamadım evimin de bayrama hazırlanması gerekiyor iki aya yakındır evde olmadığımdan 6-7 makine ütü biriktiği gibi ev kedi yuvasından daha beter hale gelmiş sıkı bir temizlik gerek hafta sonu halledeceğiz bakalım
pazartesi günü test sonuçlarımı alacağım inşaAllah hayırlı sonuçlar çıkar
bugün çarşamba, t.v. meraklısı olarak benim için haftanın en bereketli günü, dizi delisi oldum ben yaa, bugün hem avrupa yakası hem yaprak dökümü var üstelik ntv de bir başka kaçırmayı istemediğim belgesel var hangisi izleyeceğimi şaşırdım en iyisi belgeseli seyretmek, dizileri nasılsa netten takip edebiliyorum :)
evde boş durmaktan güç harcıyamıyor olmaktan dolayı yaptığım en iyi şey (!) tv seyretmek ve netin başında oturmak, üzülüyorum aslında, çünkü bebeğimin de benimle birlikte bunları yaptığını bilmek ve ona böylesi alışkanlıklar kazandırıyor olmak üzüyor beni, bebek doğduğunda televizyonu kaldırmayı planlıyoruz paşayla birlikte, bakalım başarabilecek miyim...

5 yorum:

tedarikmucize dedi ki...

daha iyi olmana sevindim. bende mide sorunları olan bir insanım. sana sunları tavsiye edecegim ben denedim ve cok faydasını gordum.

Havuç suyunun önemli bir özelliği yemek borusu ve mide yanmasına karşı olan gücüdür. Mide yanması çekenler için bir bardak havuç suyu bulunmaz bir nimettir. Eğer, mevsiminden dolayı veya herhangi bir nedenle havuç bulunamıyorsa, sadece ve sadece iki yudum olarak içilecek olan soğuk sütün, yemek borusu ve mide yanmasına karşı nasıl etkili olduğunu içtikten 3-4 dakika sonra hissedeceklerdir. Yemek borusu ve mide yanmasında bir yudum SÜT mucizedir. Aradan bir kaç dakika veya saat geçtikten sonra yanma eğer tekrar başlıyorsa, bu taktirde tekrar sadece iki yudum süt içiniz. Yanma başladığında her defasında iki yudum süt kullanarak, mide yanması zaman aralıklarının giderek açıldığını ve bu konudaki yanma şikayetinizin ortadan tamamen kalktığını hayretle gözleyebilirsiniz. Süt bu konuda gerçek bir mucize yaratır. Ve sizi tedavide edecektir. Bu uygulama bir hafta veya on gün sürebilir. İki-üç gün içerisinde yanma şikâyetlerinin tamamen ortadan kalktığını belirtenler de vardır. Yıllardır mide yanması çekipte iki yudum sütle tüm şikâyetlerini ortadan kaldırmış çok sayıda insan tanıyorum. Daha çabuk veya daha hızlı etki eder ve mide yanmamdan kurtulurum düşüncesiyle, kesinlikle iki yudumdan fazla almayınız. Kullanacağınız sütün, soğuk veya oda sıcaklığında olmasına da dikkat ediniz. Sıcak sütü yudumlamanın bu durumlarda faydası çok daha azdır. Mide yanması veya yemek borusu yanması başlamasın diye önleyici olarak sadece iki yudum süt içebilirsiniz. Piyasada satılan kapalı pastörize sütler bunun için çok uygundur.

daha ayrıntılı bilgiyi şu siteden okuyabilirsin.

http://www.saracoglu.at/

ruchan dedi ki...

ben rennie den nefret ediyorum :( ağızımda kalan tat daha da midemi bulandırıyor... bana da bireleri sofra donatacak ki yiyim , tek başıma zoraki yiyorum valla... allah kolaylık versin...

Minik Patikler dedi ki...

Canım ya tabletini alsanıza şu ilacın. Bir tek hamilelikte değil sonradan yine kullanabilirsiniz.

Anacım aslında dikkat etmekte fayda var, diziler miziler ama senin izlemen farklı sen ibret alarak izliyorsundur :)

Tv kaldırma meselesine gelince bence gerek yok, kontrol senin elinde olduktan sonra düğmeye basıp kapatabildikten sonra gerisini düşünme. Sen zaten kendin açmak istemeyeceksin, belki sadece ona yönelik programları izlettirmeyi düşünebilirsin ama o bile çok az oyalıyor, keşif duygusunun yanında sabit ve hareketsiz tvde neymiş :) beğenmiyorlar canım.

KeLeBeK dedi ki...

tedarik mucize verdiğin bilgiler için teşekkür ederim inşaAllah sütü deneyeceğim, gerçi süte karşı bir tiksintim var ama,
havuça gelince evet onu ben de farkettim daha doğrusu havuç çekti canım, baktım bir iki, iyi geliyor mideme hoşuma gitti yani,

cimcime, haklısın o kadar kötü ki tadı midem daha çok bulanıyor

mink patiklercim sorun da orda zaten kendim için bile düğmesine basıp kapatamıyorum bu durumda çocuk için napıcam bilemiyorum

SELIN dedi ki...

allah yardimcin olsun canim ya bende cok cektim bu mide yanmasindan bazi geceler uyuyamazdim FILIZ