15 Ekim 2007 Pazartesi

hatırlı ve hayırlı bayramlar !

Herkesin geçmiş bayramını tebrik ediyorum
artık evimdeyim! (Şükür!!)
uzun zaman yazamadım, tahmin edeceğiniz üzere yine annemdeydim geçen hafta, geçtiğimiz pazar yoğun bir temizlik vardı evimde, ilk defa kadın aldım evime, tüm gün temizlik yaptık, daha doğrusu o yaptı da, ben de arada toz falan aldım, ne kadar kirletmişiz evi, utandım kızdan...

temizlik bitti ev darma duman kaldı koltuklar halılar silindiği için evde oturacak bir yer bile yoktu mecbur ben geceyi annemde eşim iş yerinde geçirdi, (göçebe hayatı yaşıyoruz resmen yaa)
takip eden bir iki gün daha annem de kalmam gerekti, malum bayram hazırlıkları koşturmaca, kendimi iyi hissettiğim üç gün deli gibi dışarılardaydım, iyi yoruldum, (sonuç arefe gününden önce olunmuş bir grip ve öksürerek geçirilmiş bir bayram)

Ramazan ne kadar da hızlı geçti oruç tutamadığım için hiç bir şey anlamadım bu sene :( (bayramda bir o kadar hızlı geçti hafta sonuna geldiği için)

Efendim çok alışveriş ve üstbaş delisi değilimdir, yeni şeyler alayım öyle giyineyim süsleneyim huyum pek yoktur, kendimi bildim bileli spor giyinirim ben, ama çocukluğumdan beri bayramlar benim için çok özeldir, isterim ki baştan ayağa gıcır gıcır kıyafetlerim olsun, akşamdan hazırlayayım, gece boyu başucumda kalsın sabah da erkenden giyineyim, (bu son iki cümle çocukluktaki duygularımı ifade ediyor tabiki de) işte o tutku ile bu bayram da kendime yeni bir takım diktirmeye karar verdim, güzel bir kumaş aldık annemle, iyi bir ceket terzisi buldum ceketi verdim (bir hafta önceden) etek ise böyle şifon gibi bir kumaştı pliseli bir model yapalım istedik, efendim eskiden bu plise işlerini tuhafiyeler yaparmış, ben hatırlıyorum semtimizde bir tuhafiye yapardı bu işi, annem verirdi kumaşı oraya, bir kaç gün sonra beni yollar, ben de uzun teksir kağıdına pile pile sarılı kumaşı alır gelirdim eve, kalmamış onlar azizim, sokak sokak plise yapacak bir yer aradık durduk (milletin pileli etek giyme hevesi 15 yıl öncesinde kalmış sanki), nihayet bir yer bulduk yaşlı bir amca, o da demez mi bir kaç pliselik birikmeden yaptırmaya gidemem diye, oruç oruç yazık değil mi bana diyor (e haklısın amca da ya benim çocukluktan kalma hevesim!) allem ettik kallem ettik bayram öncesi veririm dedirttik çekişe çekişe, arifeden bir gün önce kumaşımı getirdiler, bizde fermuar kemer takıp bayrama yetiştirdik bayramlığımı :)))

soğuk ve hızlı bir bayram oldu benim için, şöyle uzun uzun bir tatili olsun isterdim, ama olmadı, şimdi normal hayatımıza geri dönüyoruz, neden bu kadar beklenti içerisinde oluyorum bayramlara dair bilmiyorum, bittiği zaman böyle duvara toslamış gibi oluyorum, bir film seyrederken kendini kaptırıp, bittiği zaman normal hayata dönmekte zorlanmak gibi (bu da çok gelir başıma)
son olarak güzel bir haberle bitireyim, ramazanın son haftasını annemde geçirmemin bir diğer sebebi ise şu uzatmaları oynayan buzdolabı meselemdi, ramazan girmeden bozulan buzdolabım yüzümden tüm ramazanı evimden uzakta geçirmek zorunda kalmıştım, sonunda yetkili servis ürünün hatalı olduğunu kabul etti ve dolabım değiştirildi şimdi sıfır kilometre yeni bir dolabım var (gerçi öbürü de eskimemişti ki) üç yıl garantisi var 40 ytl ödersek yedi yıla çıkarılacak :)))

6 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Ah canııımm benim de bayramla ilgili düşüncelerim aynı :) Bitince boşluğa düşünüyorum kötü bir şekilde :)


Dolabın hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

Hoş gelmişin evine:) Buzdolabın da hayırlı olsun. İnş. bi daha aynı şeyleri yaşamazsın. Bi de geçmiş bayramın mübarek olsun:)

KeLeBeK dedi ki...

saolun arkadaslar sizin de geçmiş bayramınız mübarek olsun

AYSUN dedi ki...

ohh ne güzel olmuştur sıfır kilometre buzdolabı:) tertemiz miss gibi:) Bir daha bozulmaz inşallah...

Esra dedi ki...

Buzdolabi iyi olmus gercekten. Ah benim bilgisayar da tamir olsa...
Hosgeldin. :-) Meraklanmistik...

Kuaybe dedi ki...

İyi haberler almak çok güzel..

Ben de mi diktirseydim bayrama şöyle pileli şık bir etek :)) Yusufcuk doğdu doğalı kendimi bıraktım bir kenara, sürekli ona çalışıyoruz :P Neyse Kurban bayramı var önümüzde, nasip artık..

Dolabın da hayırlı olsun.. Benimkini de değiştirse keşke firma.. Buzul gibi kar yapıyor.. Ama nerede Vestel'de o vizyon? Sağlammış efendim, sağlammış..