11 Kasım 2007 Pazar

Uzunnnnn bir aradan sonra cuma günü nihayet kütüphaneye gittim, ne bereketli günmüş, uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımın bir çoğunun o gün gelesi tutmuş pek çok kişiyle görüştüm, tabii millet benden çok karnımla ilgilendi :) aa hiç kilo almamışsın aaa 4 aylık mı oldun MaşaAllah hiç bellii diil falan filan cümleleri tekrar etti, hamile iki arkadaş daha var ikisi de benden bir ay ilerde, biri kütüphane görevlisi bir arkadaş, tanıyamadım kendisini! ne kadar kilo almış öylee, diğeri hafif topluydu benden, ama hamile olduğu belli oluyordu yinede, insanın eline yüzüne vuruyor sanki değişiklik, sadece kilo almakla alakası yok bu işin, bir değişiklik oluyor illaki...
yarın doktor kontrolümüz var inşaAllah, çok heyecanlıyım, cinsiyetini öğrenebilmeyi umut ediyoruz bakalım, aslında gözükmesi normal, ama ufaklık utanır da poz vermeze diye endişeleniyorum, yani hayallerim suya düşmesin...
herkes kız mı erkek mi istiyorsun diye soruyor inanın hiç seçmiyorum, kimi zaman düşünüyorum kızın hayalini kurmak hoşuma gidiyor, kimi zaman da erkeğin hayalini kurmak... yani benim için ikisi de aynı, Rabbim hayırlı ve sağlıklı, akıllı, uslu bir evlat ihsan etsin de, cinsiyetinin ne benim için ne ailem için zerre kadar önemi yok, her gören kız diye yorum yapıyor bilmiyorum, yüzümde hiç değişiklik yokmuş, erkek olunca anne çok şişip çok çirkinleşiyormuş falan filan... bilmiyorum yani, yorumlar farklı farklı...
evet dün uyanma rekorumu kendi kendime kırmış bulunuyorum, inanabilir misiniz bilmiyorum ama tam 12 de gözümü açtım, açtım da o da ezan sesine açtım, evde yalnız olunca bir dürtüp uyandıran olmayınca zaten uyurdum 9 a 10 a kadar ama, son iki haftada abartmıştım olayı 11 de kalkıyordum, cumartesi de 12 yi görmüş olduk işte, ne kadar kızıyorum kendime, sonra mazeretim olduğunu söylüyorum kendi kendime, teselli bulmaya çalışıyorum, ne kadar verimsiz ve bereketsiz geçiyor gün, hiç bir şey yapamıyorum, zaten günler kısacık... yok yokk soğuğundan değil ama bu bulutlu günleri ve kısacık vakitleri yüzünden sevmiyorum ben kış mevsimini...
Mısır patlağı yeni doğum yaptı, bebeğine duyduğu aşk gibi sevgi ne kadar güzel, ne kadar imrendirici...
ben de öyle bir anne olmak istiyorum...!!

3 yorum:

nes-kafe dedi ki...

mümkünse bende :)

Adsız dedi ki...

Bana da tersini diyolardı kelebek:) Erkek çocuk anneyi güzelleştirirmiş, kız çocukta annenin yüzü lekelenirmiş falan filan ( ben güselim demek için diildi bu:P )Yapabiliyosan ultrasona girmeden 5-10 dk önce çikolata ye. Bebişin hareketlenr ve benim gibi onu uykuda yakalamamış olursun:) Sadece iki kez uyanık görebildim onuuu. İkincide karşımda uyuya kalmıştı:)
Rekorunu beğenmedim:P Ben 13:30 yapıyorum son zmnlarda:) Ama sabah 7 de kalkıp 9 civarı tekrar yatarak yapıyorum:) Kalkmazsam da yaparım a, Ruh'a yazık, aç kalıcak:) Gün boyu habire uyukluyorum:S
Sevgiler

KeLeBeK dedi ki...

nesss, inşaAllahh Rabbim gönlümüze göresini verir :)

hacercim, çikolata mı dedın yumuyummm bayılırımmm :) demek bu uyuma durumları gıttıkce artcak hee vay anasını...