15 Haziran 2008 Pazar

Uykusuz çilek

Merhabalar...

Paşa şehir dışındaydı bir kaç gün...

Biz de fırsat bu fırsat deyip anneanneye taşındık. Evden ayrı ilk gecelememizi ve bu süre içinde ilk ev gezmemizi de yaptık.

Giderken "acaba düzeni bozulunca çilek ne yapacak" diye epey endişeliydim

Ama anneannesi ona rahatını aratmadı ve bir salıncak daha kuruldu :)

Dedemiz yerini bize verdi seve seve. ne kadar olmaz desek de...

Gecelerini anneannesi ve annesi ile aynı odada miss gibi salıncagında geçirdi çilek ohhh :)

Annemlerin fön makinesi yeterli derecede gürültü yapamadığı için :) bizim evdekini götürdük bu sürede... iyi de etmişiz. ama ev gezmesinde çilek çok yordu annesini... ev sahibinden bir fön makinesi istedik ve susup uyuduk. böylelikle kelebek bez cantasında fön makinesini de gezdirmek için yemin etti. :)

Bu ayın sonunda çoook önemli bir sınavım var lütfen bana dua edin, hiç hazırlanamadım çilek saolsun, jürim "yeni doğum yapmış yazık" derse geçeceğim galiba, ama çok da zır cahil sayılmam yaa, bir ki bir şeyler hatırlıyorum, inşaAllah Rabbim yardım eder, sıkıntısız bir şekilde geçerim bu sınavı.

Önümüzdeki ayın başında çileğin halasının düğünü var, halası çileğe çoook güzel bir gelinlik almış :) bayıldık yedik bitirdik, biraz büyük gibi, inş. o zamana çilek azcık daha büyür de güzel güzel giyer.

Düğün şehir dışında olacak. uçakla mı yoksa 12 saatlik kara yolunda otomobil ile mi gideceğimizi tartışıp duruyoruz, paşa şehir dışından dönerken uçakta bir bebek fenalaşmış morarmış, paşa "rahatsızdı galiba" falan dedi. Allahtan uçakta doktor varmış da müdahale etmiş bayağı panik halinde bir yolculuk geçirmiş tüm yolcular. tabii bu sahneyi gören paşa arabayla gitmemiz için ısrar ediyor bense 12 saatlik yol yerine 1 saatlik uçağın hem çilek için hem benim için çok daha rahat olacağına inanıyorum, ne yapacağımıza karar veremedik 12 saat yol mahveder kızımı ya!! (ayrıca beni de) ama uçakta da iniş kalkışta emzirmem gerek çileği ve çilek canı istemedi zaman memeyi almama konusunda çok ısrarcı ve acayip ağlıyor zorlandığında... bir sefer için biberon versem nasıl olur acaba... iki buçuk aylık bir bebeğin 1 saatlik uçak yolculuğu hakında tecrübesi olanlar yardım edebilir mi biberon versem nasıl olur??

Çilek uykum var ememiyorum ve karnım aç uyuyamıyorumu aynı anda yapabilen maharetli bir bebek oldu...

Uykum var diye çığlığı bastığı ve onu uyutmak için bütün evin seferber olduğu zamanlar, uyku delisi kardeşim hayret ediyor "bir insan nasıl olur da uykum var diye ağlar ki!?? kıvrıl bir kenara uyu kardeşim!!!" diyor :)))

16 yorum:

mandalina dedi ki...

kardeşine selamlarımı yolluyorum. çok haklı bence de :D

sınavda muvvaffakiyetler dilerim. Allah mahcup etmesin.

çileği de çook öperim. büyüdükçe daha uslu bir kız olacağına inanıyorum ;) bu post'ta gaz sancıları yoktu mesela :))

Hamarat Anne dedi ki...

kardesin ne de haklı dimi:)) Çilek bebegin ilk buyuk gezisi olcak galiba bu dugun, bence ucakla gitmeniz daha iyi olur bu sıcaklar da arabayla zor olabilir. ama arabayı seven, bindiğinde uyuyup huysuzluk etmiyorsa, eşinin korkuları ve iniş-kalkısta emzirememe durumunun olabilecegini dusunerek,arabaya da yeşil ısık yakabilirsin. Ama once arabayla istanbul il sınırlarında bir dolanıp cileğin hal ve hareketlerini kontrol edin:))

annesininoglusu dedi ki...

selam.
biz ilk uçak seyahatimizi Yağız 47 günlükken yapmıştık ama olay benim için tam bir işkenceydi.galiba basınç farkı bebekleri çok etkiliyormuş hep ağladı,yolculuk boyunca hostes kabininden çıkamadım.ben arabayı tercih et derim.
bu arada yeni resimlerinizi neden koymuyorsun:))

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

canım sınavın inşallah başarılı geçer Allah zihin açıklığı versin:) uçakla ilgili olarak ; damla 1 aylıkken uçağa binmek zorunda kalmıştım ve gayet iyi geçmişti.daha sonrasında 4 aylıkken yaptığımız uçak yolculuğu tam bir işkenceydi damla ve benim için.sürekli ağlamıştı.1,5 saatlik yolculuk bir sene gibi geldi bana.basınç bebekleri rahatsız ediyor.emzirmek çözüm oluyor.ama her zaman değil.ama yine de 12 saatlik yolculuktansa uçağı yeğlerim.sevgiler...öptük sizi..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, öncelikle sınavında başarılar diliyorum, umarım iyi geçer.

Çileğe gelince, fön makinesine iyi alışmış bu kız:)Yeterki ağlamasın da değilmi:) Ah bu bebeklerr:))

Kardeşin çok haklı, bazen bende diyorum, madem uykun var yat uyu işte ne diye ağlıyorsun:)

http://nazlibebegim.blogspot.com/

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım gözünü korkutmak gibi olmasın ama ben de üç yaşını temmuzda dolduracak ama kendini üç aylık bebek zanneden Serra'ma da aynen kardeşinin sözlerini söylüyorum ama hiç fayda etmiyor.Tabi bunda benim çalışmam ve akşamdan akşama görüşmemizin payı büyük.Allah kolaylıklar versin.

Sınavında da inşallah başarılı olursun.

Sevgiyle kal....

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) Kardeşini özlü sözünden dolayı kutluyorum...

çok güldüm gazlı bebek bloglarında baş köşede yazmalı bu hehe sevgiler :)

siyap dedi ki...

kardeşinle aynı şeyleri düşünmüşüz.bizimki de akşamları uykusu gelince mızmızlanıyor ama emzirip yatağına koyunca ağlıyor,huysuzlanıyor.bende madem uykun geldi yatırıyoruz da neden uyumuyorsun diye söyleniyorum kendi kendime :))
bence de uçağı tercih et ne de olsa 1 saat öyle böyle geçer ama 12 saat yolculukta huysuzlanıp araba içinde bir şey yapamamak da var...ceren 2 aylıkken eşimle 6 saatliğine bir yere gitmem gerekti sütümü sağıp biberona koymuştum ve annemde biberonla içirmişti, sonra rezene çayını biberonla bir kaç kere verdim ama bir daha biberon almadı.bence 1 saat için kullanabilirsin hemen ona alışacağını sanmıyorum en olmadı yine emzirirsin nasılsa süt sende :) sevgileeer...

huysuz dedi ki...

fön makinesini ben de
çoook taşıdım her yere :) o kaar çok işimize yaradı ki efe'nin kolik döneminde, o makineye resmen saygı duyuyorum :))
bu arada bir kere biberon vermekle alışacağını hiç sanmam. uçak daha iyi bir çözüm gibi görünüyor...

eslem dedi ki...

çilek gelin mi olacaak yerim onu ben :))
12 saatlik kara yolculuğu bence kabus gibi olur ..
Allah yardımcın olsun , her türlü sınavda ;)

mummy dedi ki...

Canım sınavında başarılar öncelikle Allah yardımcın olsun..Ben de uçak diyorum ne kadar zor olursa olsun bir saatçik sürecek..Oniki saat bebekle yolculuk için çok uzun tatlım ya insan tek başına bile zorlanıyor uzun yolda..Gene de sen bilirsin tabi..
Öptük çileğimizi:)

mummy dedi ki...

Canım sınavında başarılar öncelikle Allah yardımcın olsun..Ben de uçak diyorum ne kadar zor olursa olsun bir saatçik sürecek..Oniki saat bebekle yolculuk için çok uzun tatlım ya insan tek başına bile zorlanıyor uzun yolda..Gene de sen bilirsin tabi..
Öptük çileğimizi:)

уαѕємiη dedi ki...

anneannelerin evi çok kıymetli oluyor ee bizler de rahat ediyoruz yardımlar olunca

bebişle uzun yolculuk zor olur en iyisi uçak kanımca

kardeşinin de ladına diyecek yok hani tam 12 den vurmuş ama gel bunu bide çilek hanıma anlat :))

aysarayı dedi ki...

inşallah sınavını en yüksek notlarla ve hayırla geçersin..acısınlar biraz sana yaa...hem anne hem öğrenci olmak zor..senin 127 lerdeki halini düşündükçe hele de...

bu arada denemedim ama yakınen tecrübe var uak en iyisi...bi de kafa yaptığı için az buçuk çilke hanım hemen kapayacaktır gözlerini.eşinin rastladığı olay istisnadır pek takılma...çilek mevsimi geçti ama bol çilekli günler size...çileğin asıl kaynağı sizde o başka tabiii..

Adsız dedi ki...

Merhaba okuyunca yazmadan edemedim insallah isine yarar oncelikle sinavda basarilar dilerim.
Biz bebekle seyahat tatil deneyimini 18 gun once tamamladik Oglusumuz iki ay 20 gunlukken yaklasik 3 saat suren ilk ucusunu yapti haftasi dolmadan 1 saatlik bir ucus daha.
2 haftada 2 ucer 2 birer saatlik ucuslarda masallah hic aglamadi ve hatta mizmizlanmadi bile problem cikarmadi kuzucum
kalkis ve inislerde emzirdim esim gazete okuyarak kamufulaj yapti sonrasinda kucagimiza alarak uyuttuk tavsiyem eger ucagi tercih edersen
yanina biberonla su alman ve emzigini eger emmeyi red ederse emzik ve biberonu verebilirsin onu oyalayacak minik bir oyuncak yedek kiyafet ve bez
birde can bebenin kullan at alt degistirme ortuleri cok ise yariyor ucakta ve havaalaninda alt degistirmede kullanabilirsin.
Emzirme icin uygun rahat bir kiyafet ve cam kenari oturmak ve yanina esinin yada sana yardimci olacak baska birinin oturmasi.
Eger uclu koltuklarda oturacaksaniz ve bos koltuk varsa ucuncu kisinin baska bir koltuga gecmesi eger bu kisi yabanciysa rica etmekten cekinmeyin. Herseyden once ve onemli olan bebeginizin rahati.
Bol sanslar.
Tulay.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rabbim yardımcın olsun... sınavda inşaallah istediğin gibi bir sonuç alırsın.
yolculukta ben de uçağı tavsiye ederim. onca yol heba olur çocuk. hem sen de çok yorulur ve bunalırsın...
hayırla gidip gelin inşaallah...