20 Haziran 2008 Cuma

"Yalnız"ca

"İki" olmaya söz verişimizin 3. yıl dönümü bugün...

Ve biz 3 kişiyiz artık...

Ne mutlu...

Ama paşa yanımda değil, yine iş için şehir dışında... Eminim yoğunluğundan bugünü hatırlayamayacak.

Çok üzgünüm...

Biz kadınlar neden bu kadar önem veririz böylesi tarihlere bilmem, ama hatırlanmasını istiyorum işte, akşam eve gelirken bir çiçek ya da ufak bir hediye beni mutlu etsin istiyorum,

Şimdi bir küçük öpücüğe razıyım oysa,

Çünkü bu yıl o bile olamayacak...

13 yorum:

gülücüklerim benim dedi ki...

Nice yıllara canım, olsun önünüzde Allah nasip ederse uzun yıllar var, bir dahaki sefere çileğiniz siz ve eşiniz stediğiniz gibi kutlarsınız.

gülücüklerim benim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Esra dedi ki...

Nice yıllara canım,Rabbim bir ömür boyu beraber olabilmeyi nasip etsin...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nice yıllara, bebek olunca artık ben bu günleri unutuyorum:)) Çokta önemli gelmiyor artık. Şuan varsa yoksa bebeğim:)

siyap dedi ki...

nice güzel,mutlu,sağlıklı ve beraberce yıllara inşallah...
hep bir beklenti içindeyiz ne yapalım yaratılışımız bu herhalde...sevgileeer...

Unknown dedi ki...

insan bebek olunca daha da bir hassas oluyor,daha çok bekliyor.. sizi çok iyi anlıyorum.. birlikte nice gunler geçirmeniz dileğiyle..

AYSUN dedi ki...

Nice yıllara canım... Telefonda kutlar belki... O bile yetiyor bazen:)

meleklerim ve ben dedi ki...

Yıldönümün kutlu olsun canım.Hiiiiç üzülme en güzel hediyen yanı başında.

Sevgiyle ve hep mutlu kal inşallah...

mummy dedi ki...

Allah çileğinizle daha nice mutlu hayırlı yıldönümlerine ulaştırsın kelebekçim..Sevgiler..

Minik Patikler dedi ki...

Ahhh canım benimm, mutlu olsun mübarek olsun bari biz bir tanışma yıldönümü belirleyelim de ikimiz de unutmaz kutlarız :) olmaz mı :)

SenaBera dedi ki...

Nice güzel, sağlıklı, mutlu yıllara...

aysarayı dedi ki...

kadınların kaderi bu herhalde...ama olsun zamanla öğrenir inşallah..nice mutlu huzurlu yıllara...

Fosi dedi ki...

ah ben!!!
benim duygularıma teleffuz olan yazıları sessiz sakin okuyan ben,bu tarihi görünce heyecanlandım:)
benimde evlilik yıldönümüm aynı gün,geç kalmışta olsam tbrik ederim.
ve bence bu günleri önemli yapan biziz.önemsediğimiz için önemli,,,
halbuki birbirimizi sevdiğimiz,önemsediğimiz için evleniriz,ve iki kişinin sevgisinden doğanlar var ortada:)
yani sevgi herdaim kalpte,kokusu burnunda,çilek bebek yanında...
sen mutluluk içinde ol.