29 Temmuz 2008 Salı


Dün çilek yeni bir arkadaş edindi.


Kardeş bebek, annesi abisi, teyzesi, kuzeni ve yoldaki kuzeni ile birlikte çileği görmeye geldi.


Onları çileğin annesi ve teyzeleri karşıladı.


Kardeş bebek ve çilek bolbol uyudu annelerini hiç üzmediler.


Abi ve kuzen de bolbol oyun oynadı, onlar da annelerini hiç üzmediler.


Anneler ve teyzeler de bolbol vakit geçirip, geçmiş günlerini yad ettiler, nostalji yaptılar, gülüp eğlendiler.


Yakın zamanda yeniden görüşme planları yapıp ayrıldılar.


Çok güzel bir gündü.

Herkese hayırlı kandiller...

9 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Öyle bir insan ol ki akıllar dursun
Ona buna değil ALLAH'a kulsun Ziynetler içinde parlayan nursun
Senin gibi bir dostun kandili mubarek olsun.

Önemli not:Yerim çileğin o tontiş ayaklarını...

gülücüklerim benim dedi ki...

Allah sizi daha nice kandillere, ailenizle ve sevdiklerinizle sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin, kandiliniz mübarek olsun

annecik dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun dualarımız dualarınız kabul olsun

çilek kıza aferim diğerlerinede aferim ama en çok çilekciğime aferim öptüm cimcimeyi

Esra dedi ki...

Maşaallah çileğe ve kardeş bebeğe..
Böyle zamanlarda uyusalar da rahat rahat konuşsak dostlarla diye bakıyoruz..Allah yardım ediyor ve maşaallah uyuyorlar gerçekten,ama küçüklerken:)gitgide büyüdüklerinde herşeyin farkına varıyorlar biri geldi mi,ya da biryere gidildi mi meraklarından uyumak nedir bilmiyorlar:)

Esra dedi ki...

Bu arada kandilin mübarek olsun,dualarda buluşalım inşaallah...

mummy dedi ki...

Senin de kandilin mübarek olsun kelebekçim..geçen postu okudum ama yorum yazamadım büyük geçmiş olsun size de...
Sevgler...

meleklerim ve ben dedi ki...

Kelebekciğim eğer kabul edersen sobeledim seniii...

SenaBera dedi ki...

Alt postu yeni okudum, çok çok geçmiş olsun! Allah korumuş ve korusun hepimizi....

mamagonekrazi dedi ki...

Cilekcigin butun cekilmis bir resmini koysanda artik resmen tanissak prensesle diyorum. Selamlar, alev