8 Şubat 2009 Pazar

Gezgin Çilek

Çilek bugün ilk kez bir müzeye gitti. Birlikte Panorama 1453 müzesini ziyaret ettik. Her şey muhteşemdi. İstanbul’da yaşayan-yaşamayan, Türk olan-olmayan her vatan evladının görmesini şiddetle tavsiye ederim. Orada da çoluk-çocuk, yaşlı-genç her kesimden insanı görmek beni çok mutlu etti.

Müzeden bir kare...
gökyüzünde Fatih Sultan Mehmed

Çilek sokakta ilk adımlarını hafta içi atmıştı. Bugün de ellerinden tuta tuta küçük hanıma müze içi turu attırdık.



Dışarıda adımladı ya biraz hani,

ee artık küçükhanımın pabuçları da ayakkabılıktaki yerini almalı (!)

Bu da bu sabahtan bir görüntü...

Evin içinde yalnız başına bırakamaz oldum,

o nerde, ben peşinde, birlikte evi turluyoruz.

emeklemesi değil zor olan; bir yere tutunup ayağa kalkması asıl...

sonra "küüttt" diye bir ses geliyor, bir koşuyorum ki küçük hanım kafasını, parke, taş, fayans, halı ne bulursa oraya çarpmış :(

--------






Çamaşırlarının iyi yıkanıp yıkanmadığını kontrol eden çilek :P

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla o kadar tatlı ve minyonluğuda benim kızıma o kadar benziyor ki İnsanın ısırası geliyor ;tabi bir o kadar da yaramaza benziyor küçükhanım .Allah nazardan saklasın.

eslem dedi ki...

kuzummm, özledim galiba :)

BEDİA KUKUL dedi ki...

gökyüzünde gördüğüm külah yalamaya çalışan kıvırcık saçlı tombul bir bebek, çileğin zayıf olduğunu düşünmüyorum, çevik ve normal bir kız çocuğu gibi duruyor.bulaşık makinaları özellikle boşsa tehlikeli oluyor, devrilebiliyorlar. yemek konusunda büyük oğlumu o kadar zorlamıştımki o tosuncuk gibi bebek büyüdükçe yemek yeme konusunda dirençli bir inat geliştirde.aralıkta 5 yaşına girdi ve şu an inadı kaybolmaya başladı.

hulofera dedi ki...

bulaşık makinesindeki çileğe bittim yalnız.. o nasıl duruş öyle yafu :)))
Allah kazadan beladan korusun..

Elif dedi ki...

resimlere bayıldım hele çamaşır makinasına şaşkın şaşkın bakması. bizimkinin de bayağı dikkatini çekiyor.geçmiş postlarını okudum da ne kadar da benziyor uykuya geçişleri.aynen ben de Enese 2 aydır tulum giydiriyorum ve kendi kendine uyutuyorum ama gündüz bunu sağlayamıyorum hava aydınlık olduğu için.ayakta sallamamı kesinlikle istemiyor zorla sallıyorum.

meleklerim ve ben dedi ki...

Şimdi en tehlikeli zamanı çilek hanımın...Dünyayı keşfetmeye çalışıyor kolay değil...
Sevgiyle kalın.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

oy oy sevimli bıdık... nasıl temiz yıkanmışmı çamaşırlar :D
ben de gitmek istiyorum o müzeye. talha'nın ilgisini çekeceğinden eminim...

mummy dedi ki...

Kelebekçim ya bu kız akrobat falan mı olcak bu ne hareketlilik maşallah:)Ah şu hastalıkları atlatsak da biz de gezsek biraz..Çok sıkıldım çookk..

Öpüyorum tatlışı..

siyap dedi ki...

yorum yazdım zannediyordum,yaz(a)mamışım kesin pamuş uyanmıştı o zaman...
o ayakkabılar ne kadar tatlı duruyorlar öyle,pamuşun da pembiş botları bizim ayakkabılıkta :)

bu aletlere olan sevdaları da hiç bitmiyor herhalde,ceren'in hala en favori oyuncakları...

tatlış çilek hep iş başında kıpır kıpır maşallah!
sevgileeer...

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) Bebişlerin her halleri aynı aslında :)

Tüüm bebbişler anlam veremiyorlar galiba bulaşık , çamaşır makinesine yada çok alet edevat var ya ses çıkarıyor ya hoşlarına gidiyor , Bulaşık makinesinin boyuna gelmiş bizim çilek çok ama çok şirin maşallh :)

Adsız dedi ki...

Ben de bu haftasonu gitmeye karar verdim müzeye, inşallah bir sorun çıkmaz :)