7 Eylül 2008 Pazar

Kendime yeni giysiler almak çok mutlu eder beni, her kadın gibi… sinirli olsam, üzgün olsam, kırgın olsam hepsi alışverişte geçiverir. Güzel bir şeyler alıp elim kolum poşet dolu evimin yolunu tutuğumda, aldıklarımı kombine edecek evdeki giysileri tasarlarım kafamda, yakında giyebileceğim, düğün, bayram, toplantı varsa neyi nerde ne ile giyeceğimin planını yaparım, ağzım kulaklarımda mutlu mesut sevine sevine evime gider, hepsini tek tek gardırobuma asarım.

Bugün paşa evdeydi. Uzun zamandır çalışmadığı bir hafta sonu. Vakti evde geçirmeyi de severiz, dışarı çıkıp gezmeyi de. Biz karı koca en çok birlikte alışveriş yapmayı seven nadir çiftlerdeniz. Biz de atladık arabamıza outlet mağazaları gezdik tek tek. İndirimden hoş şeyler aldık, çilek hanım için bakındık ona da ciciler aldık. İftarımızı annemlerde yapıp eve dönerken yolda arabada, karanlık caddede otobanın ışıklarını seyredip düşünürken kendimi yine ağzı kulaklarıma varacak kadar mutlu, sevinçli ve hafiflemiş hissettim, evimizin önüne gelip arabayı park ederken birden aklıma geliverdi.

“bi dakka yaa ben bugün kendime bir şey almadım ki! niye ağzım kulaklarımda? kendim için alışveriş yapmadığım halde neden böyle mutlu ve huzurlu, kendine bayramlık almış çocuk edasıyla sevinçle elimdeki poşetlerin saplarını sıkıyorum ki!?”

diye düşünürken fark ettim.

Elimdekiler çileğe alınmış giysilerin poşetleriydi...

Evet, ben bugün kendime bir şey almamıştım. Ama kendime almışım gibi bir mutluluk vardı içimde…

Çünkü çileğe alışveriş yapmış ve onları alırken, çileğe hangi gün neyi giydireceğimin hesaplarını yapmıştım sevinçle.

Tıpkı kendime alışveriş yaptığım da, planladığım gibi…

Çilek için yaptığım alışveriş beni böyle mutlu etmişti.

Ve ben kendime bir şey almadığım halde aynı mutluluk ve yüreği kıpır kıpırlıkla, yine sevine sevine ve heyecanla, evime gelmiştim.

18 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Gönlündeki coşkun sevincin daimi olsun, alınan cicileri giydirdikçe daha da mutlu olursun inşallah.
Ben de öyleyim ya eskiden şu moda bu güzel diye kendimi süslerken şimdi Buraka bunu mu alsam şunu mu alsam derdindeyim hep.

SEVGİLER

aysarayı dedi ki...

bu yazı kendimizden geçtiğimizin ispatıdır.daha bismillah yaşına basmadan kendimizi feda etmiş haldeyiz bu bebelere...ilerde nasıl fedakar gurk tavuk oluruz bilmiyorum...

annecik dedi ki...

ne mutlu sana kızınıda giydirince mutlu olduğuna göre sen kendinden geçmişsin artık merkezi nokta çilek ne güzel ne güzel

benim kıyafet takıntım yoktur mpralim bozuksa yeterki alışveriş para harcamak olsun züccaciyede beni rahatlatır giyim kuşamda oğluşuma alışverişde yeterki alışveriş olsun hatta anneme kızkardeşime bile alışveriş yapsam ben mutlu ben relaks olayı :)))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Bende ne süüslenmeyi bilirim nede uydurup cicili bicili giyinmeyi :)

Acemiliğimi Nazlıda düzeltmeye çalışıyorum : )) artık biz kızlarımız için varız bea :)) Kendimizden geçtik her şey onlar içiin..

gülücüklerim benim dedi ki...

Valla ne yalan ben hem kendimi süslerim hem de kızlarımı, onlara aldığım kıyafetlere bayılırlardı, tokalar filan süsler dururdum onları, doğumlarımdan sonra bunalıma girerim yok kilom kaldı mı yok kıyafetlerim olacak mı inadına eskiden giydiğim kıyafetlerimin içine girmeye çalışırdım bunun içinde asla yenilerini ( yani l beden büyüğünü) almazdım, sonunda da girerdim, yani ben hiç kendimi kaybetmedim, onları süslerken kendimizi unutmayalım anneler,

melda dedi ki...

annem de bana birşeyler aldığı zaman kendine aldığı zamanlardan çok daha mutlu olur. ben de bu hale anlam veremezdim. kendime almak varken, çocuğuma almam herhalde derdim. ama öyle değilmiş.. daha şimdiden kendimden önce hep onu düşünüyorum. allah içimize veriyor bu annelik duygusunu, çok süper birşey :)

güle güle giysin çilek hanım da aldıklarınızı ;)

уαѕємiη dedi ki...

annelik duyguları işte

içindeki bu çoşku sevinç hiç çıkmasın canımm

ee onlar için varıs ;)

siyap dedi ki...

işte bu!ne zamandır ben de bunu düşünüyordum ve okurken tam benim yaşadıklarımı yazmışsın dedim.eskiden hep kendime ve eşime bir şeyler almak için heyecanlanırdım ama ceren doğduğundan beri ne zaman alışverişe çıksak kendimi unutup ona bir şeyler alıyorum ve dönerken aynı şeyi düşünüyorum.eşim artık kızıyor kendime niye almıyorum diye ama unutuveriyorum kendimi ve çok mutlu oluyorum...onları süslemek artık kendimizi süslemekten daha çok mutlu ediyor bizi.bakalım artık ileride kızlarımızla beraber alışverişe çıkıp beraber giyiniriz inşallah...

mummy dedi ki...

:) Ben de hamileliğimi yedinci ayından Ec üç aylık olana kadar alışverş merkezlerinin sadece bebek mağazalarına girip geldim..Hatta o kadar abartmışım ki ece bazılarnı iki kere giyip bazılarını hiç giymeden küçülüverdiler:) Üzülerek kaldırdım onları ama akıllndım mı?Hayır..Hala gidip gidip bişiyler alıyorum tutamıyorum kendimi..Hele kız olunca çeşit çeşit rengarenk kendini kaybediyo insan alışveriş yaparken..Güzel günlerde giysin cicilerini güzel çilek...Öpüyoruz..

mummy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yastuf dedi ki...

aYY OKUYUNCA KENDIMI OKUDUM GIBI LDU ALISVERIS BENIMDE BAYILDIGIM SEYLERDEN BIRVE EN COK YAPTIGIM AMA BEBEGIM DOGDUGUNDAN BERI NEDENSE ONCE ONUN ICIN MAGAZALARA KOSAR OLDUM HATTA COGU ZAMAN KENDIM AKLIMA BILE GELMEDIM POSET DOLUSU CANTADA SADECE ONUN ICIN VARDI HERSEY VE BEN INANILMAZ KEYIF VE MUTLULUK ICINDEYDIM HALADA OYLEYIM.
SEVGILER.

yastuf dedi ki...

AHH ANNELIK AHHH...

aysarayı dedi ki...

pnömokok 2 4 ve 6. aylarda vuruluyor.aşı kartında öyle yazıyordu.doktor da o şekilde söylemişti...

Elif dedi ki...

aynen ben de senin gibiyim kelebekcim.tam bir alışveriş tutkunuyum.önceleri kendime sonra eşime,eve şimdide bebeklerime.en çokta hamileyken aldıklarım beni heyecanlandırıyordu sanırım.

hem emziriyorsun hem oruçlusun ve de yemeğe misafir alabiliyordun.maşallah diyeyim ben sana.ben çok tembelim anlaşılan.kendi soframızı bile zor hazırlıyorum oruçluyken.kalabildiğim kadar annemlerde kalıyorum

Esra dedi ki...

Aynen ben de öyleyim,kendimden çok kızıma aldığım şeyler mutlu ediyor beni,haatta bazen olayı abartıp aldığım giysiye gidip gelip bakıyorum arada denettiriyorum bile:)gören napıyor bu diyecek:)
tabi kız çocuğu sahibi olmamaızın da etkisi olabilir ben çok mutlu oluyorum cicili bicili şeyler alırken:)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Bende kendime doğumdan sonra kendime hiçbirşey almadım sayılır. bebek mağazalarına girerken bende çok zevk alıyorum aynı kendime alınmış gibi. Galiba hepimiz aynıyız:))

Adsız dedi ki...

Nerelerdesiniz Kelebeğim?

SenaBera dedi ki...

Annelik bu işte dimi!! Seni çok iyi anladım.. Bende yıllarca aynı şeyi yaptım, özellikle de Sena'ya aldıkca, kendime almış kadar oldum hep.. Ama baktım ki, çocuklar artık alınanlara sevinmez olmuş durumda, karar aldım, ihtiyaç olmadan bir çöp bile almayacağım..


Çilek Hanım cicilerini güle güle giysin, iyi günlerde inşAllah...