1 Eylül 2008 Pazartesi

hoşgeldin ey ramazan ayı!

Bugün ilk orucumuzu tuttuk ilk iftarımızı yaptık elhamdülillah

bu sene ramazan cok özel geliyor bana, yıllardır hissetmediğim bir ruhu hissettim bugün, özenle hazırladım yemeğimi, soframı, kendimi,

güzelce karşıladım eşimi...

daha bir kolay geçti sanki gün..

3 yılın ardından bir aile olduğumu, bir ailenin annesi, eşi, evin kadını, hanımı olduğumu hissettim

yıllar sonra çileğin tutacağı ilk oruçları düşündüm

benim onu nasıl teşvik edeceğimi, nasıl yüreklendireceğim, paşa oruçları tutturacağımı, nasıl ödüllendireceğimi düşünüm

kızıma ramazanın ne olduğunu anlattım

onun da ilerde büyüyüp kocamannnn bir insan olduğunda şeker tadında hatırlayacağı ramazanlar olması için neler yapmam gerektiğini düşündüm

gerçek bir aile olmak nasip oldu bizlere de çok şükür...

bu sene ramazan işte bu yüzden bir başka güzel...

herkeslere hayırlı bereketli Ramazanlar...

10 yorum:

Kuaybe dedi ki...

"bu sene ramazan işte bu yüzden bir başka güzel..."

Daha nice güzel Ramazanlar görün inşaallah Çilekle ve sevdiklerinle..

sühendan dedi ki...

Size de hayırlı ramazanlar.Bir çocuk bile aileye neler katıyor,duyguları bile nasıl değiştiyor öyle değil mi?

Adsız dedi ki...

merhaba,yazilarinizi cok severek okuyorum benimde 5 aylk br oglum var...yazilarinizi okurken kendi yazdiklarim okuyormus gibi oluyorum:) bu ayin sonunda bende oglumla ilk ucak yolculugumu yapicam Allah nasip ederse...
tek basima yolculuk yapicagim icin bazi tereddutlerim var...bana vericeginiz tavsiyeleriniz olursa cok sevinirim...kucuk bir bebekle nasil yolculuk yapicam:)ucaklada olsa biraz tirsiyorum:)sizde yolculuk yaparken kiziniza verdiginiz bir ilactan bahsetmistiniz ise yariyormu acaba?doktorumuz pek ilac verme taraftar degil:) ama gene de ilacin ismini verirseniz bende kullanmak istiyorum ne olur ne olmaz diye bir yan etkisi var mi acaba...vereceginiz tavsyeleri merakla bekliyorum:)
sevgiler

arzu solmaz

annecik dedi ki...

daha nice güzel ramazanlara inş. çileğinle eşinle

eslem dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım duygulandırdın beni .. Allah ağız tadınızı bozmasın .. Dualarda buluşalım inşlh.

mummy dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar kelebekçim..Allah daha nice ramzanlara ulaştırsın bizi..Çocuklarımızla ve tüm sevdiklerimizle inşalah...Öperiz çilek hanımı..

KelebekGibi dedi ki...

Hayirli Ramazanlar, asagidaki resimlerede bayildim, o yumruklar ne sevimliler öyle,maasallah:)

siyap dedi ki...

daha nice güzel,ailenle beraber ramazanlara inşallah!hayırlı ramazanlaaar...
sevgileeer...

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Evlatlarımızla nice güzel günlere yarınlara ramazanlara inşallah :)

thingma dedi ki...

evladının büyüğünü görmeyi ve birlikte nice ramazanlar geçirip mutlu yuvalarında güzel iftar sofralarına davet edilmeyi nasip etsin GÜZEL ALLAHIM...mutluluklar..