23 Mayıs 2008 Cuma

Hoşgeldin kardeş bebek!!

Sevgili Arkadaşım MP, bu sabah itibariyle ikinci kez anne oldu,

canım arkadaşımın sesini de duydum, maşaAllah o da bebecikte gayet iyilermiş,

ablasından öğrendiğime göre bebeğin kilosu 3.600 gram maşaAllah...

Mp, ameliyata girmeden önce biraz üzgün olduğunu söyledi, Adam bebeği özlemiş de:)

ay şimdi o ikinci kez anne... eminim tadı çoook daha başkadır.

Rabbim kardeş bebeği hayırlı, salih evlat eylesin, ailesine vatanına milletine hayırlı bir insan olmasını nasip etsin, ömrü boyunca hayırlı işler yapmayı, hep güzel işlerle anılmayı ihsan etsin.

5 yorum:

уαѕємin... dedi ki...

hoşgelmiş kardeş bebek .. :))

Şansı bahtı hep açık olsun inşallah ikinci kez anneliğin kutlu olsun mp'cim

bu arada çilek hanım nasıllar

öpüyoruz sizi

sevgilerr

meleklerim ve ben dedi ki...

Çilek hanımdan havadisler alalım diye bloğa girdim ama minik patiklerden havadis aldım.Teşekkür ederim.Minik patikleri eskiden zevkle okurdum ama şimdi bloğunu şifreledi.Sevgilerimle.

annecik dedi ki...

hoşgeldin kardeş bebek annene babana hayırlı bir evlat olursun inş.
biz çilek hanıma gelelim ondan havadis yokmu sağlığı sıhati nasıl yaramazlıklara başladımı bilgi istiyoruz
sevgiler

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

mp'ye hayırlı olsun yeni bebişi. rabbim sağlıklı, bereketli, mutlu, huzurlu bir ömür nasip etsin.


eeeee çilek hanımdan yok mu bir haber?

mandalina dedi ki...

ho�gelmi�� karde� bebek!
sa�l�k afiyetle b�y�s�n in�aAllah!