14 Nisan 2008 Pazartesi

40+3

Bulutlu ve kapalı bir hafta başı günü…

Yine plansız programsız evde öldürülen vakit…

Ama böyle olmamalı, olmayacağını yazmıştım bir önceki posta, bu postu da yazdıktan sonra yürüyüşe çıkacağım, hım önce güzel bir sütlü kahve yapacağım kendime ve bir meyve yiyeceğim, sonra yürüyüşten gelince öğrencilerin sınav kâğıtlarını okuyacağım. Az önce öğrencilerimden birisi arayıp çilek hanımı sordu ve yine aynı cevap: “henüz gelmedi kızım…”

Çilek kızım o kadar güzel kıpırdanıyor ki bu günlerde maşaAllah sübhanAllah, o kadar şeker ve iç gıdıklayıcı cici hareketler yapıyor ki, keyfinin gerçekten yerinde olduğuna inanıyorum, o can acıtıcı direnmelerini yapmıyor artık, kıvır kıvır geziyor sadece… Kocaman bir bebek olduğunu çok net hissedebiliyorum, bazen kucağıma koyduğum tabak kitap gibi şeyleri bir ittiriyor görmeniz lazım, şu anda da kucağımdaki laptopu itekleyip duruyor :) sanırım gerçekten çok rahat içerde, böyle olunca gelmek istememesini daha iyi anlıyorum. Keyfine bak güzel kızım benim, keyfin ne zaman olursa o zaman gel inşaAllah

Bu gidişle benden daha geride olan hamişler Mummy Betül ve hatta Mp doğuracak ben daha bekliyorum. :P

Dün annemlerle birlikte pikniğe gittik, hava da çok güzeldi, resim çekemedim ama güzel mangal keyfi yaptık ayıptır söylemesi, hayatımda yemediğim kadar çok yemişim, sağolsun kimse de dur demedi, babam bile… Babam sağlıklı beslenmeye çok düşkündür maşaAllah az yeme, spor yapma konusunda hem gayretli hem de bol öğüt vericidir. O bile sesini çıkarmayıp hatta gülümseyerek beni izlediği için daha bir keyifle yedim içtim sanırım :) mangalı annemle birlikte yaktık, arada da hayal kurduk seneye geldiğimizde inşaAllah minik çilek bıdır bıdır geziyor olur etrafımızda ben de yüksek sesle “kızım çekil şurdan, üstün başın is kokacak” diye bağırıyor olurum dedim, gülüştük :) Rabbim o günleri de gösterir inşaAllah

Yarın yine doktor kontrolümüz var, artık sıkıldım, boşa gittiğimi hissediyorum, dahası canım sıkkın geri geliyorum, hiçbir şey değişmiyor, her seferinde muayene olmaktan usandım, sanırım yarın artık planımızın ne olduğunu konuşuruz doktorla, bir de doktorun planına göre 40 haftam dün doldu. Neden farklı bir takvim tuttuğunu da anlayamadım, o yüzden pek aceleci gözükmüyordu doktor, sanırım onun takvimini de geçirdiğime göre ciddi ciddi konuşacak oluruz. Hayırlısı…

Bu arada doğum müjdemi inşaAllah sizlere Mp haber verecektir, merak etmeyin :)

11 yorum:

DERYA dedi ki...

merhaba küçük çilek hanımda bize ne zaman merhaba demeyi düşünüyor acaba meraklanıyoruz,cok nazlı galiba nannesi bütün hamileler bunu yaşarlar yani kucagındakinin itilmesi düşürülmesi vs bu günler hem cokk iyi hem sıkıcı sabır diliyorum ve saglıklı bir dogum hoşçakal.

annecik dedi ki...

doktorun takvimi gelişim takvimi oluyor benim hesabıma göre oğlum 37 haftalık doğdu doktora göre 35 haftalık ki ben ilk ultrasondaki haftayı takip edip 37 hesaplamıştım veeeeeeeeee sen yarın yaradanın izniyle kontrole gidip bebişinle evine gelirsin yavruşuna kavuşursun sağlıkla
güzel haberleri bekliyoruz sevgiler

Adsız dedi ki...

bence doktor yarın sana sezaryen için gün verir..
hayırlısı,bakalım..

aybike dedi ki...

merhabalar;
sizi ilk defa ziyarete geldim.Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin.Allah yardımcınız olsun.
Sevgilerrr

Mademoiselle dedi ki...

Bana da sanki yarinki kontrolden sonra eve bebisle gitme ihtimaliniz var gibi geliyor. Bilmiyorum his sadece. Hem ruyamda cok sirin kumral bir kiz bebek gordum bir kac gun once. Birilerinin bebegi geliyor saniyorum:)

Adsız dedi ki...

şimdi içimden kelebekcim doğurmuşmudur diyodum ki bi gelip bakayım istedim..sıkmaa canını..o şuan en rahat olduğu yerde ve ne zaman geleğini çok iyi biliyor..

doğduğunda çileğimin mis kokusunu bizim içinde içine çek annesi..

Allaha emanet olun..

Minik Patikler dedi ki...

Ben bari artık hediyemi arabama koyup öyle gezeyim tetikteyim :)

annesininoglusu dedi ki...

bugünleri tadını çakarın bence çünkü birkaç gün sonra sıkılmak ne ki uyumaya vaktiniz olmayacak.ama bambaşka bir güzelliğe kavuşacaksınız inşallah:))

Adsız dedi ki...

hayırlı zamanda hayırlı bir şekilde inşallah kavuşursun kızına..beni hatırlaman biraz zaman alabilir bakalım tanıyabilecek misin.eski lise arkadaşları olarak sırayla doğurucaz galiba...neyse..vesselam..

Betül dedi ki...

Canım sıramı almak istiyosun sanırım...aaa herkes sırasını beklesin canım:)Biz çileği önce bekliyoruz...Sonra sıra bana gelsin...
Kolaylıklar...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ay daha gelmemiş minik çilek :D
neyse hep orda kalacak değil ya elbet gelip teyzelerini sevindircek... merakla bekliyoruz. hayırla sağlıkla gelsin inşaallah...