20 Nisan 2008 Pazar

"Rabbim, şayet bize kusursuz bir evlat ihsan edersen, muhakkak ki şükredenlerden olacağız"

Çileğim...

Koynumda artık elhamdülillah...

40+7. gün kontrolü için gittiğimiz 18 Nisan Cuma günü, günün çıkmasına 1 saat kala 23:09 da 3.190 gram kilosu, 48 cm boyuyla mis kokulu çilek kızım dünyaya merhaba dedi.

Elhamdülillah...

Onu bize gönderen Rabbimize şükürler olsun

bu güzel duyguyu dileyen, isteyen, bekleyen tüm kullarına nasip etsin

İnanılmaz birşey bu, kucağıma her aldığımda Allahım bu benim kızım diye ağlamak istiyorum kalbim çırpınıyor.

Doğum sancılarımın başladığı andan kızımı kucağıma aldığım ana kadar herkese, herkişiye dua ettim, blog dünyasından sizlerde nasibinizi aldınız inşaAllah

şu anda benim ve kızımın da sağlık durumu çok iyi elhamdülillah

heyecandan ve acemilikten yazacak birşey bulamıyorum, rüyadan uyanıp gözümü araladığım zaman kaldığım yerden anlatmaya devam edeceğim inşaAllah

yorum yazan, dua gönderen, dua eden, bizleri arayan soran, düşünen, herkese teşekkür ediyorum aklımda hep sizler vardınız.

30 yorum:

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Canım benim Allaha sonduz şükürler Ki ikinizde sağ salim vede mutlusunuz :)

Benimde hep aklım duam sendeydi :)

Şu an çok ama çok mutluyum Çok şükür nedense doğum yaptığımdan bu yana bir başkasının doğum haberini alınca sanki ben tekrar tekrar yaşıyorum o anları vede o rahatlığı 9 ay beklemenin meyvesini almanın sevincinii:)

Çok bekletti ama tatlı mı tatlı mis Kokusuyla Çilek artık blog dünyasının prenseslerinin arasına katıldı:))

Sevgiler ...

SenaBera dedi ki...

Tekrar gözünüz aydın Kelebekciğim!!
Çileğin ve senin iyi olmanıza çok sevindim...:)

Bizleri düşünüp dua ettiğin için Allah razı olsun!! Allah Çilek Hanıma sağlıklı, uzuun bir ömür versin... İki cihanda da birbirinizden ayırmasın!!

tedarikmucize dedi ki...

Çok şükür :)

Allah hayırlı bir kul hayırlı bir evlatolmayı nasip etsin inşallah.

Darışı başıma :D

annecik dedi ki...

hoşgeldin çilek bebek annenin sıcak kucağına sefalar getirdin dünyamıza bloglarımıza

ALLAH seni hep mutlu etsin bereketin bol olsun bahtın güzel olsun yaradan seni nazarlardan kem gözlerden korusun

kelebek sende buradamıydın :)) biz kızı görünce seni unuttuk sanada çok geçmiş olsun arkadaşım kendine ve cennet kokulu kızına dikkat et iyi bak

mummy dedi ki...

Kelebekçim gözlerim doldu tüylerim diken diken oldu yazını okurken..Şu geçmeyen son günler ben de hem korku hem merakla beklerken kızımı sanki yaşar gibi oldum doğum anını...Ben de dedm haftaya inşallah içime kokusunu çekiyor olacağım kızımın..Tekar hayırlı bir evlat olmasını diliyorum çileğin..Allah analı babalı büyütsün canım...Sana da geçmiş olsun..Kal sağlıcakla...

CaDı dedi ki...

Canım yaa, ne mutlu haber oldu akşam akşam:)) Çok şükür seninde iyi haberini aldık, darısı Yaban Eriğine inşallah:)) O da bi avazda kurtulsun:)

Allah sağlıklı hayırlı uzun bir ömür nasip etsin, güzelim. Mis kokulu Çilek hanımı kokla yerime, maşallaaahh:))

Ayşe dedi ki...

Cilek hanim gelmiiis:))) ne guzeeell
;)

cok sukur hersey yolunda ve cilek hanim miss kokusuyla anakucaginda...

Kelebekcim, gozunuz aydin canim..Rabbim saglik ve huzurla kizinizla birlikte hayirli yillar gecirmenizi nasip etsin...Darisi tum isteyenlere olsun insallah...

Hamarat Anne dedi ki...

hosgeldin cilek kız..
canım tebrik ederim tekrar, artık hamilelik değil cilek hanımı buyutme maceralarını okuyacagız,ne guzel:)

melda dedi ki...

Ayy çok sevindim :)
Yine mi doğmadı yoksa Çilek Hanım diyerek açtım sayfayı inan :) Maşallah barekallah.
Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı bir evlat olsun inşallah. Sana da Allah kolaylık, güç kuvvet versin.

Görüşmek üzere..

Esra dedi ki...

Haberini MP'den aldik, cok sevindik! Hayirlisiyla saglikla gelmis cilek hanim.
Allah anali babali buyutsun, uzun saglikli mutlu bir hayati olsun, hayirli evlat olsun insallah.

Pratik Anne dedi ki...

Oleeey,

Cilek gelmis hosgelmis. Kelebek ve alesinin gozu aydin. Insallah saglik, sihhatle hayirli bir evlat olarak buyur Cilek Hanim.

sühendan dedi ki...

Gözünüz aydın.En güzel duygu insanın bekleyip de çocuğunu kucağına aldığı andaki duygu...Allah isteyen herkese evlat ve evladını kucağına almayı nasip etsin.

Adsız dedi ki...

mp haberi verince bi ohh çekmiştim :)) şükürler olsun sağsalim kavuşturana..
hayırlısıyla geldi ya kuzucuk gerisi mühim değil..
Rabbim ananlı babalı büyütsün , hayırlı sağlıklı mutlu ömürler versin..

ipek dedi ki...

Gözünüz aydın!:)
Allah analı babalı büyütsün inş.
Çilek Hanım'ın her daim ailenizin mutluluk kaynaği olması dileğiyle..
Tekrar tebrikler..

Elif dedi ki...

Hayırlı olsun sonunda kavuştunuz ana kız.Allah annesine babasına hayırlı evlat olmasını nasip etsin.İnşallah bir ömür sağlık ve mutlulukla büyütürsün çilek hanımı.

eslem dedi ki...

Mis gibi çilek koktu zaten :) Sabah mesajını aldığımdan itibaren dua ettim ben de senin için , çok şükür sağlıkla geldi minik kız dünyaya Allah hayırlı evlat eylesin, ömrü bereketli olsun inşlh ..
Öperim ikinizi de ; )

DERYA dedi ki...

ALLAH analı babalı büyütsün gözünüz aydın,

Esra dedi ki...

Hayırlı olsun canım..Sonunda beklediğimiz yazın geldi:)Rabbim ailesiyle beraber uzun ve hayırlı bir ömür versin minik çilek hanıma...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı olsun canım... mis kokusunu çek bol bol bu nazlı kızın... rabbim hayırlı kul eylesin. hayırlı, güzel, mutlu, sağlıklı bir ömür nasip eylesin... güzel haberlerini okumayı nasip etsin bizlere de :D

hulofera dedi ki...

hayırlı bir evlat olur inşAllah canım, çok sevindim.. Rabbim analı-babalı büyümeyi nasip etsin..

Betül dedi ki...

hoşgeldin Çilekk....
Tebrik ederim..Allah sağlıklı ve mutlu bir yaşam nasip etsin inşallah ailecek hepinize...Valla doğum hikayeni ve çilek hanımı heyecanla bekliyorum...
Hayırlı olsun...
Öptüm..

annesininoglusu dedi ki...

çilek gelmiş hoşgelmiş
gözünüz aydın:))

Adsız dedi ki...

Şükür :)
Rabbim analı babalı büyütsün, çok sevindik çok!

Kuaybe dedi ki...

Elhamdülillah..

Kaç gündür internetim yok, meraktan öldüm valla doğdu mu Çilek kız diye :)) Dayanamadım, MP'yi aradım en sonunda..

Rabbim hayırlı evlat etsin, analı babalı büyütsün çilek hanımı.. Gazsız, sancısız, bol uykulu geceler diliyorum :))

iMRAN dedi ki...

Gözünüz aydın. Allah analı-babalı büyütsün hayırlı ve sağlıklı evlat eylesin inş. Size de çok geçmiş olsun. Çok beklediniz ama sonunda geldi ve hoşgeldi Çilekcik:)

gunlukcugum dedi ki...

hayirli sevgi dolu bir evlat olur insaallah cilek hanim.selam ve dua ile..

mandalina dedi ki...

cümleten gözümüz aydın! :)

Adsız dedi ki...

Hamdolsuuun:) Çilek gibi şeker olduğuna eminim ama çok merak ediyorum:) Geçmiş olsun Kelebeğim. Rabbim ecrini versin. Kolay gelsin, hoş gelsin analığın:) Mucuk

AYSUN dedi ki...

Hayırlı olsun tekrar... Nasıl alışabildiniz mi birbirinize?

annesininoglusu dedi ki...

tekrar gözün aydı:))
güzerl görüntülerini bekliyoruz çilek hanımın...